Anbefalte innlegg

Ser at det er flere på forumet som har lakkert RS4 grillene sine.

Hvordan går jeg fram og hvilke remedier bør jeg bruke når jeg skal lakke ramma og ringene svart?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har Lakkert noen griller for noen kompiser og da har vi slipt VELDIG godt over med 240/320 papir inni alle kroker og over hele. så har jeg lagt på et lag syregrunning og 2-3 lag mer fyller over. Når fyllern har tørka har jeg slipt over med 400/500/600/800(600 og 800 er kun nødvendig hvis du skal bruke vannbaset grunn med klarlakk) jeg har bare brukt Vanlig Dupont 5035 Lakk i Fargekoden L041 fra VW over og dette har fungert utmerket :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange i USA som gjør dette. De bruker Plastidip spay. En form for gummimaling. Har ikke prøvd det selv, men sjekk det ut.

Skal sitte bra, men samtidig være enkel å fjerne hvis ønskelig. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har Lakkert noen griller for noen kompiser og da har vi slipt VELDIG godt over med 240/320 papir inni alle kroker og over hele. så har jeg lagt på et lag syregrunning og 2-3 lag mer fyller over. Når fyllern har tørka har jeg slipt over med 400/500/600/800(600 og 800 er kun nødvendig hvis du skal bruke vannbaset grunn med klarlakk) jeg har bare brukt Vanlig Dupont 5035 Lakk i Fargekoden L041 fra VW over og dette har fungert utmerket :D

Hehe,, mye arbeid for å få det bra med andre ord.

Mulig at jeg hiver grillen på sånn som den er :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange i USA som gjør dette. De bruker Plastidip spay. En form for gummimaling. Har ikke prøvd det selv, men sjekk det ut.

Skal sitte bra, men samtidig være enkel å fjerne hvis ønskelig. :)

Hvem selger dette mon tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke no problem å bare matte ned litt med 180 papir og grunne så spraye med vanlig sort lakk ... hvis du vil ha det litt mer bøllete bruker du matt sort :) blir meget bra og holder faktisk veldig bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.