#1 Skrevet Februar 4, 2010 audi 100 2.8 quattro av og til når jeg går ut av bilen skrur alle blikklysene seg på. de slutter å blinke etter 30-40 sek. hva er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2010 kansje et rele til nødlysene som er dårlig eller noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2010 Skjer dette bare når du låser bilen, eller? Alarm som går på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2010 kommer når jeg lukker døra og låser. hvordan kan jeg fine ut om det er alarmen? har en fjernkontrol det står alarm på. men det sjer ikke noe når jeg trykker på. det lyser på fjernkontrollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2010 I mange Audier fra denne tiden er det en innebygget alarm, og noen av de blinker lampa i nødblink-bryteren når den er aktivert. Så Tord kan være inne på noe, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2010 hvor sitter relet? sitter det i boksen på føresiden i motor rommet? eller er det i brytern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...