Anbefalte innlegg

Har nå fått noen problemer med sentrallåsen på bilen. Da jeg trykker på låse opp knappen på fjernstyringa så kommer det en rar lyd fra vakum styreboksen bak. Og ingenting skjer. Den ulyden kan gå i opp mot 1min før den gir seg, men døra er forsatt låst.

Om jeg bruker nøkkelen for å låse opp døra går den døra jeg låser opp, opp. Men resten er da låst + at vakum pumpa begynner å bråke igjen.

Da jeg fikk kommet meg bak i bagasjen, og kommet til vakum styringa så var den faktisk fuktig. Hvordan vann kan komme ned der aner jeg ikke. Men da jeg blåste på slangene ut så åpnet låsene seg.

Så dere er vel enige om at det er vakum pumpa som har tatt kvelden? Er det noe som kan fikses, eller er det bare å kjøpe ny? og er det noen som vet nypris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å ta en diagnose og se hva du får opp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hull i en slange, da vil den gå i ca ett minutt før den stoppper opp. sånn var min da jeg hadde kobla av slangen.

golf 3 detta men burde vel være det samme siden de går på vakum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slangene er hele. Blåste forsiktig inn på de og fikk åpnet opp tank lokket :P Måtte fylle bensin. Og dørene gikk opp. Så den delen er nok grei. Skal ta en diagnose på den til uka. Tror kabelen ligger på jobben :)

Hørte nypris på vakum styringa :( 5500kr på bilxtra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du delenr på den styringa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke sjekket min, men ifølge etka er det 4A0 862 257 H, 4A0 862 257 G eller 4A0 862 257 M

Om du trenger å vite akuratt hvem jeg har kan jeg gå ut å sjekke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg finner bare 4A0 862 257 J og 4A0 862 257 P i mitt system. 4248 + frakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff, dyrt.. Tror det blir en tur på huggern og ser om jeg finner en der :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært i bilen og tatt ut vakum styringa (Tragisk bil uten pumpe. Coupe lyset virker ikke, elektriske vinduene virker ikke og så klart. Ikke sentrallåsen).. Og ja, her har jeg funnet feilen. Som bilde viser så har den indre "plata" knust.

1265408800_resized.jpg?width=960&height=

1265408817_resized.jpg?width=960&height=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man kjøpe akuratt lik pumpe, eller kan man få tak i en annen? Vet om en pumpe. Den har lik "artikkel nr", bare siste bokstaven er forskjellig. Vil den passe selv om den siste bokstaven ikke stemmer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.