#1 Skrevet Februar 5, 2010 Er det noen som enten vet om et verksted som gjør dette for en rimelig penge, eller er det noen som har lyst til å tjene en slant å gjøre det for meg? Dette er på Golf V GT TDI, og ringen som har låst seg fast sitter på høyre side foran. Jeg har det meste av verktøyet. Men ikke fjærklemmer og evt vinkelsliper om det trengs for å skjære av den som sitter fast. Det haster litt siden bilen skulle vært EU-godkjent i januar og senk skrevet inn i vognkort før godkjenningen. .S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2010 Er veldig lett å få ut demperen foran så lenge bilen er lav. Originaldemper og fjær er vanskeligere, men på en senket bil er det fort gjort. 1 stk stor skrue og mutter som holder fjærbeient fast, samt 3 skruer på toppen. Gjort på kort tid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2010 Sliter litt med å finne tiden er vel egentlig problemet mitt. Har du snøring på om det er vanskelig å få av justeringsringen? Den sitter 2-4 gjenger fra bunnen så det er ikke mye den skal ned for å løsne den, men jeg vet ikke om den kan tres av nede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2010 Klarte jo å dra over gjengene på FK settet mitt (med bare bruk av hendene). Prøvde å skru opp og ned, men måtte etterhvert bruke makt da gjengene i både ringen og på fjærbeienet var fucked... På FK måtte ringe på på toppen av fjærbeienet. Vinkelsliperen måtte bistå med å få den av... Men med KW vet jeg ikke, men er nok ikke ulikt FK i design. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2010 jeg kan nok ta på meg jobben jeg sondre. kan evt ta den til uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2010 Gode greier Arve. Kan sikkert hjelpe til så blir det litt som vi snakket om tidligere. Dessverre dårlig med lokaler å by på fra min side. Jeg ringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...