Anbefalte innlegg

Er det noen som enten vet om et verksted som gjør dette for en rimelig penge, eller er det noen som har lyst til å tjene en slant å gjøre det for meg?

Dette er på Golf V GT TDI, og ringen som har låst seg fast sitter på høyre side foran. Jeg har det meste av verktøyet. Men ikke fjærklemmer og evt vinkelsliper om det trengs for å skjære av den som sitter fast.

Det haster litt siden bilen skulle vært EU-godkjent i januar og senk skrevet inn i vognkort før godkjenningen.

.S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig lett å få ut demperen foran så lenge bilen er lav. Originaldemper og fjær er vanskeligere, men på en senket bil er det fort gjort.

1 stk stor skrue og mutter som holder fjærbeient fast, samt 3 skruer på toppen. Gjort på kort tid!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter litt med å finne tiden er vel egentlig problemet mitt.

Har du snøring på om det er vanskelig å få av justeringsringen? Den sitter 2-4 gjenger fra bunnen så det er ikke mye den skal ned for å løsne den, men jeg vet ikke om den kan tres av nede.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarte jo å dra over gjengene på FK settet mitt (med bare bruk av hendene). Prøvde å skru opp og ned, men måtte etterhvert bruke makt da gjengene i både ringen og på fjærbeienet var fucked... På FK måtte ringe på på toppen av fjærbeienet. Vinkelsliperen måtte bistå med å få den av...

Men med KW vet jeg ikke, men er nok ikke ulikt FK i design.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan nok ta på meg jobben jeg sondre. kan evt ta den til uka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode greier Arve. Kan sikkert hjelpe til så blir det litt som vi snakket om tidligere. Dessverre dårlig med lokaler å by på fra min side. Jeg ringer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.