Beste senkesett til 2010 Golf GTD? (Møller?)

Anbefalte innlegg

Skal senke en 2010 Golf GTD nå snart og leter da etter de beste fjærene til dette formålet.

 

Hva selges på Møller? GTD er vel 15mm lavere enn standard Golf, og vi vil senke bare litt.

 

Er det 35mm (20mm i tillegg til allerede senket 15mm) som gjelder da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører en 2009 mod Golf TDI 4Motion med FK 40mm fjærer sammen med original dempere fra Håkon Sandberg og er veldig fornøyd med de ihvertfall :) Akkurat passe senk til at den kan kjøres til hytta og brukes som en vanlig bil.. Bilen er bestilt med sportsunderstell originalt, så mener det skal være litt stivere stabstag foran og bak, og bedre dempere.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eibach sportline 50 mm fjærer er bra å kjøre på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror 50 blir litt for lavt. Hvilke alternativer fra Eibach finnes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R har også bra fjærer. Har pratet med ett par som har det og de er fornøyde med dette på Golf VI

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

H&R har også bra fjærer. Har pratet med ett par som har det og de er fornøyde med dette på Golf VI

 

Dette er det samme jeg også har hørt..

 

Eibach skal vel også fungere fint ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eibach sportline 50 mm fjærer er bra å kjøre på

 

X2!

 

Dette ligger i min garasje og skal på bilen. Funker gull på biler med originalt sportsunderstell. Senker 50mm fra originalstand, ca 35 mm på biler med originalt sportsunderstell. Dette er fjærene som Mr. Kopperud har brukt på 7 biler...Det sier vel det meste. Gå for disse. Kjøpes på Møller, via Hellanor. (jeg fikk mine derifra i hvert fall)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.