#1 Skrevet Februar 5, 2010 (endret) Jeg har en Passat 2002 1,9 tdi som har blitt veldig vanskelig å starte i kulda : bråk : Jeg har kontrolert glødepluggene og de er i orden. Jeg har målt litt og får ingen spenning mellom glødeplugghette og jord når jeg skrur på tenninga og glødelampen lyser. Skal det være 12v der når jeg skrur på tenninga og glødelampen lyser??? Når jeg setter multimeteret på OHM (piping) og måler mellom glødeplugghette og jord så er det full gjennomgang (det piper) Kan dette være et rele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2010 Ja, sjekk rele og evt med vagcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2010 Ja, sjekk rele og evt med vagcom. Det skal jeg gjøre. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2010 Noen som veit hvor releet sitter og eventuelt nummeret på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2010 rele plass 4 merket 202 dele nr 8A0951253 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2010 rele plass 4 merket 202 dele nr 8A0951253 Takk Takk Glenn Ove. Helt konge å få hjelp så raskt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2010 Da har jeg skiftet rele og det hjalp ikke Noen som veit hva annet det kan være? Jeg har ikke sjekket med vagcom enda. skal prøve det til mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 6, 2010 Da har jeg skiftet rele og det hjalp ikke Noen som veit hva annet det kan være? Jeg har ikke sjekket med vagcom enda. skal prøve det til mandag. Sjekket sikringer? Mulig det er egen sikring for glødepluggene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 6, 2010 Sjekket sikringer? Mulig det er egen sikring for glødepluggene? Det skal jeg gjøre. Takk for hjelpen sålangt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...