#1 Skrevet Februar 5, 2010 Er det sperre i rotoren eller bensinpumpereleèt (eller noe annet)? Har ikke bilen her så spør på vegne av ett klubbmedlem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2010 AFT motor ja? Turtallsperren ligger vel i ECU på disse på lik linje med nyere VW/Audi, er OBD2 software 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2010 AFT motor ja?Turtallsperren ligger vel i ECU på disse på lik linje med nyere VW/Audi, er OBD2 software Tror det er AFT ja. Sperra slår inn ved 5.000 noe jeg syns er veldig lavt: klø : Kan man justere denne med VagCom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2010 Tror det er AFT ja.Sperra slår inn ved 5.000 noe jeg syns er veldig lavt: klø : Kan man justere denne med VagCom? Da er motor i nødmodus, ta en diagnose så vil det nok dukke opp en feilkode eller to:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2010 Da er motor i nødmodus, ta en diagnose så vil det nok dukke opp en feilkode eller to:) Takker & Bukker Bjørn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2010 Hadde akkurat samme problem med min g3 1,6. lenge siden du har byttet Reg. reim? Hos meg var det at den ikke var timet opp riktig etter bytte. hjulet nede stemmer ikke med hjulet oppe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2010 Hadde akkurat samme problem med min g3 1,6. lenge siden du har byttet Reg. reim?Hos meg var det at den ikke var timet opp riktig etter bytte. hjulet nede stemmer ikke med hjulet oppe:) Jeg har aldri sett bilen men skal videreformidle dette til eier. Takk for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2010 Om den kutter ut ved ca 5000rpm er det trolig fordeleren som er defekt.. Kjent problem på Passat og Golf 3 1.6 / 1.8 / 2.0..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...