#1 Skrevet Februar 5, 2010 Hei Jeg har en Audi 90 2.3 10v som bruker vann. Var idag under bilen , men kan ikke se noen lekasjer. Den bruker ca 1-1.5l vann på 12-15mil. Det jeg oppdaget idag, var at det kommer endel damp ut ifra radiatoren, men er usikker på om det fordamper så masse vann på 12-15mil. Jeg lurer på om noen har opplevd det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2010 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2010 HeiJeg har en Audi 90 2.3 10v som bruker vann. Var idag under bilen , men kan ikke se noen lekasjer. Den bruker ca 1-1.5l vann på 12-15mil. Det jeg oppdaget idag, var at det kommer endel damp ut ifra radiatoren, men er usikker på om det fordamper så masse vann på 12-15mil. Jeg lurer på om noen har opplevd det samme? kan være en et lite hull i en slange så det renner ut vann ned på radiatoren?? kan være mye rart har du fått tynnere olje på motoren pass på vann i motoren er ikke bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2010 (endret) kan være en et lite hull i en slange så det renner ut vann ned på radiatoren?? kan være mye rart har du fått tynnere olje på motoren pass på vann i motoren er ikke bra. Slangen som går over radiatoren er tett. Dampen økte, når jeg ruset motoren, noe som er naturlig i å med at vannpumpen jobber vel fortere da. Oljen er ikke tynnere eller grå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2010 blåser vell kompresjon fra motoren ut i kjølekanaler vil jeg tra ergo gåen toppakning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2010 blåser vell kompresjon fra motoren ut i kjølekanaler vil jeg tra ergo gåen toppakning Hvordan finner jeg ut om den er gåen da? Måle kompresjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2010 hvis du fyller på vann å ser om den kaster det av seg igjen mens den går å du gir litt gass... med toppa av.. bobler det når du gir gass kjører den kompresjon ut i kjølesystemet.... eller trykktest kjølesysteme å se om trykket faller uten at du ser lekasje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...