Billig merkeverksted i Sarpsborg

Anbefalte innlegg

Hei sann.

Jeg tenkte å sette bilen min på verksted for å bytte vannpumpe, topp pakning og register reim. Noen som vet om rimlige merkeverksted i sarpsborg/fredrikstad.

Møller bil i fredrikstad

eller

Dahles Auto

Hadde jeg tenkt å høre med.. Noen som vet om noen andre verksteder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare Dahles som er merkeverksted i sarpsborg, men det er jo nok av andre verksteder og de jobbene du nevner der er jo ganske "enkle" så de bør de fleste verksteder klare...

om du er på jakt etter en hyggelig pris kan du jo høre med kjellsen bil og traktor rett innpå rokkeveien (de var rimelige før hvertfall) ellers har jeg fått god service på Lande Auto AS...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du finner ikke noe "billg" merke-verksted i Øsfold i det hele tatt. Kjør til http://www.nilssonbil.com som ligger i Strømstad. Dette er et VAG merkeverksted, og ligger vel på ca 60-70 % av pris av hva Møller verksteder gjør... Kjør den lille turen, du sparer mye på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, okay, er det i strømstad noe godkjent verksted da? Er det trygt å sette bilen sin der med andre ord? hehe

VAG merkeverksted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I strømstad er de både flinke og hyggelige, det sier i allefall en kamerat som bruker de fast på servicer osv på sin A4...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay, jeg får ta en telefon dit til mandagen da, så det var stengt der idag =)

Takk for tipset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nilssons bil er VAG merkeverksted, slik som Møller er her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, takk skal dere ha =) Satser på å få fikset feilene der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var bilen levert på nillson bil i strømstad, for skifte av reg reim, sjekke hvorfor bilen ikke starter hvergang, og sjekke hvorfor bilen koker, og sjekke rar lyd i forstilling. Så da regner jeg med bilen blir i orden når jeg får den igjen =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ting tar tid. Ikke hørt noe ifra nillson bil enda =( hehe... Men da får jeg den sikkert igjen i topp stand

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ting tar tid. Ikke hørt noe ifra nillson bil enda =( hehe... Men da får jeg den sikkert igjen i topp stand

Lakkert rosa og cruiser rundt i Polen denne nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, skulle egentlig ikke forundre meg, ble nesten litt skeptisk siden det tok så lang tid. Men ringte igår rett før de stengte, og da hadde det ihvertfall tatt den inn for å begynne å se på den =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.