Golf II Tdi 200hester @ 1.7 bar

Anbefalte innlegg

Video av en Golf på rulla og et kort "interjvu" med eieren etterpå, artig kar : smil : også den fantastiske eksosen idet han gir gass da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, dieselpumpe fra iveco ja: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... noe mere spec på denne? kan jo ikke bare være iveco pumpe og intercooler og thats it? 200hk på svinghjulet... rått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... noe mere spec på denne? kan jo ikke bare være iveco pumpe og intercooler og thats it? 200hk på svinghjulet... rått.
Bør ha en stor turbo skal han klare 207 hk på hjula!! Hvis den rulla ikke er litt lotto-tall på da. Trenger ikke så mye mods på en diesel vettu ;) Jeg skal bremse min iløpet av våren/sommeren når jeg har fått på alt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør ha en stor turbo skal han klare 207 hk på hjula!! Hvis den rulla ikke er litt lotto-tall på da. Trenger ikke så mye mods på en diesel vettu ;) Jeg skal bremse min iløpet av våren/sommeren når jeg har fått på alt.

Må vel prøve å bremse min jeg å når alt er skrudd på;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.