#1 Skrevet Februar 6, 2010 (endret) Hvordan er Wolfrace felger ?! Hvem leverer Wolfrace og hvordan er kvaliteten... Tenker på felgen KOCHI tech fra asia range. Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2010 Mener det var annonser for Wolfrace importør i gatebil bladene da eg kjøpte dem, men det begynner å bli par år siden, så eg er ikke sikker på om noen selger dem lengre.. Men googlet og fant denne wolfrace.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2010 Har funnet Wolfrace felger i utlandet.. Tenkte mest på om noen kjenner til kvaliteten og slikt på disse felgene ?! Kan jo være en grunn til at de forsvant ?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2010 Har hatt en del Wolfrace felger før og kvaliteten er bra vil jeg si. De selges fortsatt i Norge og prisene er ikke helt på trynet heller. Det siste settet jeg hadde opplevde utforkjøring.høl i asfalten,kantstein og diverse hinder og var fortsatt ikke skjeve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2010 Har selv et sett Wolfrace (Sprint Pro) jeg er fornøyd med! Men pga ombygging fra 4-bolts til 5-bolts understell ser jeg meg nødt til å selge settet jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...