#1 Skrevet Februar 6, 2010 Hei Vindusspyleren min har sluttet å virke, er lei av å kjøre uten nå. Har sjekka sikringen og bytta pumpa men fremdeles like dødt. Vindusviskerne begynner å gå slik de skal når du trykke inn hendelen, men pumpa starter ikke. Tenkte litt på om det kunne være kabelbrudd, men er vel lite trolig? Er det ett rele som går til spyler pumpa? Noen som har noen ide'er ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2010 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2010 målt om det er strøm frem til pumpa da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2010 Var alene når jeg holdt på, men antar det ikke gjør det siden den helt nye pumpa ikke virket. Er det det et relè på spyler pumpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 10, 2010 hei! har hatt akkurat det samme problemet jeg og, til slutt så vart jeg så lei av det at jeg sendte bilen min på Møller Bil, og de sa at det var noen interne sikringer som måtte byttes, de brukte en god del tid å finne disse, men etter det så funker både lyktespylere og vindusspylere. Det var på en A4 B6 2002 avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 10, 2010 hei! har hatt akkurat det samme problemet jeg og, til slutt så vart jeg så lei av det at jeg sendte bilen min på Møller Bil, og de sa at det var noen interne sikringer som måtte byttes, de brukte en god del tid å finne disse, men etter det så funker både lyktespylere og vindusspylere. Det var på en A4 B6 2002 avant. Husker du hva den herligheten kom på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 10, 2010 har du sjekket alle sikringene? . skal være ei som går på noe spyleelektronikk. litt nede på 30 nummeret mener jeg å huske..20ampere tror jeg .=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2010 hoho, joda var faktisk bare en sikring. nr 37 advanced motor electronic eller noe sånt. Når jeg så over hvilke sikringer det kunne vært tenkte jeg ikke på denne en gang. Hadde ikke trodd den sikringen skulle være 20 amp:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...