#1 Skrevet Januar 24, 2005 Viva Las Vegas! http://www.carclubevents.com/videos/Fun%20-%20MHT%20Wheels.mov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2005 Hahahahaha... er det mulig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2005 Begynner å bli avansert "bling-bling" nå. Hva tror man hva "onkel-blå" sier til disse felgene(lyskombinasjon) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2005 Helt vanvittig, synes det ble vilt med "spinners" og jeg :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2005 Synest nesten det blei litt tøft eg Men korleis får ein straum til felgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2005 Synes de ble skikkelig stilige jeg da... Men nå er vel ikke onkel så veldig glad i lys på biler i Norge da.. Men må jo ikke ha på lyset hele tia da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2005 Men korleis får ein straum til felgen? Batterier? Eller kanskje kinetisk energi, eller hva det nå heter, sånn som lader seg selv ved bevegelse. Det er slik som Seiko klokker har. LEDs bruker utrolig lite strøm vet du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2005 Batterier? Eller kanskje kinetisk energi, eller hva det nå heter, sånn som lader seg selv ved bevegelse. Det er slik som Seiko klokker har. LEDs bruker utrolig lite strøm vet du. Det er vel samme prinsippet som brukes på ventilhetter med lys tror jeg.. Kinetisk energi altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2005 Batterier? Eller kanskje kinetisk energi, eller hva det nå heter, sånn som lader seg selv ved bevegelse. Det er slik som Seiko klokker har. LEDs bruker utrolig lite strøm vet du. Neida, det er brukt det samme systemet som på gamle sykler, dynamo som går rett på hjulet... Forkrommet seff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...