#1 Skrevet Februar 6, 2010 (endret) Hei, trenger ca 40 pins til ECU kontakten på DTA S60 Pro sprutet.. Noen som har, eventuellt vet om hvor man kan få tak i det? Morten Bondø ordnet dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2010 Er det løse pins ("kabelsko") du trenger? Hvilken type er det snakk om? Jeg handlet løse pins HER, kan jo se om dem har det du leter etter.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2010 Det er løse pins "kabelsko ja" er en liten rund type. Vet ikke jva de heter, men skal nok finne ut av det:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2010 Okay. Dem har ihvertfall et ganske godt utvalg der jeg linket til. De jeg kjøpte er av type/merke AMP/Tyco. Det er dette merket som blir brukt i VW ihvertfall. Vet ikke om det blir brukt andre merker også. Men jeg nevner det jeg vet, så har du ihvertfall litt å gå etter. Var ikke få timer jeg brukte på å finne rett type pins. EDIT; Ser nå at det er til et sprut du skal ha, så da er det vel ikke så mye til hjelp da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2010 Nei, var ikke mye til hjelp akkurat nå. Men en svært praktisk side, så takker så masse for linken!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2010 ot... hva er en treneger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2010 ot... hva er en treneger? En aldri så liten tastefeil... Men regnet med folk har øyne og tankeflyt nok til å forstå det:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2010 http://www.ancestry.co.uk/facts/Treneger-places-origin.ashx hahaha. Om man googler treneger, er det mange som har skrevet en slik leif! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 8, 2010 Ett eksmpel på en treneger: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 8, 2010 HAHAHAHA, Den var god:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 8, 2010 aa, en sånn en, nå er jeg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 8, 2010 HAHAHA sorry! men måtte le av en treneger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 9, 2010 Bjørnstad Bil selger DTA. Dei kan nok hjelpe deg. Spør etter Geir Haugen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...