High Pressure Sensor (G65) a4

Anbefalte innlegg

Fått feilmelding på at High Pressure sensoren på kliman er gåen å må da bytte denne! Noen som vet hvor hvor denne sitter? Har kikket litt rundt i motorrommet men ikke funnet den:P Bilen er en 04 a4 1,9tdi s-line:)

Takker for svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må av med frontfanger. Den står inne på AC kjøleren, mitt på til høyre sett forfra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

+ denne kan skrus rett ut uten at det lekker.. sitter en ventil innenfor den som stopper gassen når den skrus ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, var det jeg trodde! da blir det skruing en av dagene:) Takker for raske svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er sikker på at den er defekt? I følge noen jeg snakket med på Møller så kommer det gjerne feil på denne hvis det er veldig kaldt ute, pågrunn av at da synker trykket på systemet. Om den faktisk er ødelagt hos deg så er det ihvertfall kjekt at andre får vite det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan få feil på denne om det er for lite gass også ja, så trykket i systemet er greit å sjekke om det ikke er gjort:) Men på ingen måte uvanlig at det er selve sensoren heller:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er sikker på at den er defekt? I følge noen jeg snakket med på Møller så kommer det gjerne feil på denne hvis det er veldig kaldt ute, pågrunn av at da synker trykket på systemet. Om den faktisk er ødelagt hos deg så er det ihvertfall kjekt at andre får vite det.

Har ikke hatt klima i bilen siden i høst, bare stått i econ modus så går ut ifra at den er deffekt da:P men greit å være sikker. har også hørt at det blir feil på den når det blir for kaldt ja. skal bytte den en av dagene nå så da får vi se: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan få feil på denne om det er for lite gass også ja, så trykket i systemet er greit å sjekke om det ikke er gjort:) Men på ingen måte uvanlig at det er selve sensoren heller:)

Har sjekka gassen å det var det ikke no feil på:P så da satser jeg på det er sensoren, fikk hvertfall feilmeldig med vag-com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du byttet denne ennå? : klø :

Jeg byttet nettopp denne på min,det holder og demontere frontlykten på førersiden.Da kommer du akkurat til på denne sensoren.

Kommer ikke ut noe gass når denne demonteres,som skrevet over her. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.