a4 b5 sedan med 8x17 og 205.40-17 dekk

Anbefalte innlegg

noen her som har noen formening om dette?kommer det til å se heelt ræva ut?har handla justerbart nå da,så lavt nok skal den komme..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må skru den helt ned ellers vil det se skikkelig rart ut. Er jo en "tomme" for små dekk.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og skrur du den helt ned kommer du til å skrape nedi med traversen så fort du kjører over den gule stripa/ligger i hjulspora, for traversen på B5 ligger unaturlig lavt. Hadde heller gått opp en tomme i felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det jeg tenkte ja:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde081.jpg

 

gamle bilen med 18" ..... hvis du skal ha 17 så må du ned mer enn det ..... subba med traversen som regel overalt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde081.jpg

 

gamle bilen med 18" ..... hvis du skal ha 17 så må du ned mer enn det ..... subba med traversen som regel overalt :)

Pluss at traversen kommer enda nærmere bakken pga for liten rulleomkrets ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robert her inne kjører jo 8,5x17" med 205/40 tror jeg det var.

 

Det blir fa*n ikke råere enn dette! ;)

 

A418TQrobertotterleilowedition2.jpg

 

A418TQrobertotterleilowedition.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du har rett i det tore,men før jeg kan kjøre så lavt må jeg legge asfalt på 200m med gårdsvei her:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..jeg har akkurat det samme problemet ;)

+ at jeg kjører en del i Oslo, midt i gryta, hvor det er fabelaktig dårlig dekke omtrent over alt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har dårlige veier i nærheten vil jeg anbefale å heller gå opp til 18". Bilen blir meget lav hvis du skal ha det pent... jeg subber jo enkelte plasser med 18tommere så da kan jeg bare forestille meg med 17tommere.

 

8,5 bredde med ET35 skal ligge omtrent i linje med hjulbuen.

8,0 bredde med ET35 vil stikke innenfor.

 

Her er vinterfelgene mine med 8x18" ET35, 225/40/18 og det stikker innenfor.

dsc93271.jpg

 

8,5x18" ET35 har jeg godkjent med opptil 235/40/18 dekk, så det er fullt mulig å godkjenne også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er litt diverse standarder på veiene ja,så har bestemt meg for å gå opp til 18"men kan jo enda få det greit lavt fordi,og så får man det jo godkjennt,noe som kan være kjekkt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.