#1 Skrevet Februar 6, 2010 Bilen mister turbotrykk/slutter og dra -------------------------------------------------------------------------------- Hei og takker for svar.. har en 96 mod a6 1.9tdi. bilen slutter helt og dra/mister turbo på rundt 2500 omdreininger, av og til tidligere/senere. følgende er gjort fra min side for å utbedre feilen - ny luftmengdemåler - nytt luftfilter - koblet helt ut ERG ventil - koblet ut wastegaten (tvinger den til å ikke åpne for å slippe ut trykket) - ny turbo - gått over vakumslanger så er spørsmålet trenger jeg/ har det noe for seg og bytte n75 ventilen siden den igjenn styrer wastegaten, som jeg koblet ut for å tvinge eksosen gjennom turboen. bilen går mye bedre en forrige 1.9tdi på 90 hk men den slutter som sagt å dra på rundt 2500rpm. kan det tenke seg den er chippet i hjernen og den tuller, eventuelt hvor ligger den, (det er ikke powerbox på denne bilen, det har jeg sjekket.) kan det være motorstyringen som er kadaver og eventuelt hvordan bytter man den........ håper virkelig på kloke svar mvh Bernt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 6, 2010 Holdt ikke med en post..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...