#51 Skrevet Februar 8, 2010 Utrolig mye bra bilder her!!! Takk for en kjempe helg... Så du filma en god del der oppe Henrik Blir det noen mulighet for å se en redigert film? Henrik filma vel ikke? Ingen som har bilder av Nørve's Redningstjeneste i aksjon da? Type Pajero Er ikke tauing kanskje, men men.. Takk for liften forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 8, 2010 kommer film på http://www.s-sentrum.no sin webside i løpet av uka!!! Ble mye kul film fra helikopteret... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 8, 2010 Da har vi fått gått igjennom bildene ifra helga og dem ligger her: Trykk HER!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 8, 2010 (endret) Er ikke tauing kanskje, men men.. Takk for liften forresten! Takker! Tauing eller ikke alt er bra spesielt om noen har fra når jeg lager meg snarveier Tok en go del bilder mens jeg ventet på oppdrag så de dukker vel opp når eier av kamera får sett over de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 8, 2010 Det er ikke fler bilder av denne fantastisk kule 90n da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 9, 2010 Her er noen av bildene jeg tok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 9, 2010 Noen som vet om det kommer filmer fra helgas kjøring?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Februar 9, 2010 Ja, det kommer. På S-Sentrum sine sider blant annet. Og det ligger allerede litt ute på youtube. Jeg bidrar personlig til innboard for enormt interiserte.... Samt at jeg redigerer en "klubb snutt" til youtube når jeg får tid en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Februar 10, 2010 Flere som har bilder da? Var mange som hadde kamera der så jeg! Her er et par av div ødeleggelse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Februar 11, 2010 Noen som har flere bilder av dieselbrakka mi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Februar 11, 2010 Noen som vet om det kommer filmer fra helgas kjøring?? Link til en av de første filmene ligger her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Februar 11, 2010 Noen som har flere bilder av dieselbrakka mi? Jeg bladde gjennom min samling med bilder etter treffet, men kunne ikke finne så mange flere bilder av Golf'n din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Februar 11, 2010 Jeg bladde gjennom min samling med bilder etter treffet, men kunne ikke finne så mange flere bilder av Golf'n din. Har du noen bilder av de to japanske lynene da? tar gjerne imot på mail: mklyve@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Februar 11, 2010 Har du noen bilder av de to japanske lynene da? tar gjerne imot på mail: mklyve@gmail.com Ja, det skal jeg ha Hvilken av de hadde du da? Ser den ene har "kw"-merke kun på vingen bak, mens den andre har noe lignende merker fremme på høyresiden (passasjerdør, forskjerm og panser) også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Februar 11, 2010 Har du noen bilder av de to japanske lynene da? tar gjerne imot på mail: mklyve@gmail.com Her er vel din ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Februar 11, 2010 Så ikke så veldig stressa ut ho der.. ut på en helt vanlig søndagstur liksom.. haha, stilig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Februar 11, 2010 Her er vel din ? Det er helt korrekt=) Takk Joachim!=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 12, 2010 noen som har bilder av den rød a4 b5 sedanen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 12, 2010 noen som har bilder av den rød a4 b5 sedanen??? Denne du mener? (Bildene ble litt mørke, men har de i så tilfelle i større format om det skulle være av interesse) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 12, 2010 Noen som har av min da? Grønn A4 Avant m/cromerails... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Februar 12, 2010 Denne du mener? (Bildene ble litt mørke, men har de i så tilfelle i større format om det skulle være av interesse) stemmer det ja, gjerne fler om du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Februar 12, 2010 http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/Vintertreff2010/ Stort sett bare bilder fra middag/festen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...