Bildetråd Vintertreff Fünasdalen 2010

Anbefalte innlegg

Ingen som klarte å knippse et lite bilde av en stakkars golf 3 syncrom som bare holdt ut en og en halv runde på banen? :P

 

forbanna det der hullet i isen i den svingen : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har av min da?

Grønn A4 Avant m/cromerails...

 

Hvis det er den samme som jeg har lagt ut ett bilde av tidligere her i tråden (?), så har jeg flere bilder av den :)

 

 

stemmer det ja, gjerne fler om du har

 

Har ikke stort flere enn de der nei...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilder av en rød s2 coupe med NF skilt?

Kjørte endel runder på søndagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilder av en rød s2 coupe med NF skilt?

Kjørte endel runder på søndagen.

 

Hvis det er den samme røde coupe'n som det allerede er lagt ut noen bilder av i denne tråden, så tror jeg at jeg skal ha flere av den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er den samme som jeg har lagt ut ett bilde av tidligere her i tråden (?), så har jeg flere bilder av den :)

 

Har du noen bra,så send de til olsvik_a(krøllalfa)yahoo.no :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er den samme røde coupe'n som det allerede er lagt ut noen bilder av i denne tråden, så tror jeg at jeg skal ha flere av den :)

 

Så bare ett bilde av min s2 der, den du tenker på er nok den røde uten lykter og den er det ikke. Har du eller noen andre bilder av min s2 hadde jeg satt stor pris på det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bare ett bilde av min s2 der, den du tenker på er nok den røde uten lykter og den er det ikke. Har du eller noen andre bilder av min s2 hadde jeg satt stor pris på det:)

 

Ok, tok det for gitt at det var samme bilen jeg :o Da blir utvalget noe mindre ja, og disse to vedlagte bildene er de eneste jeg har som ble noenlunde brukbare.

IMG_6334.JPG

IMG_6348.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilder av en rød s2 coupe med NF skilt?

Kjørte endel runder på søndagen.

 

Har noen bilder av deg! Kan sende dem på mail..

Du tok vel ny pers. i kjørte km på bane søndag?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen bilder av de to japanske lynene da? tar gjerne imot på mail: mklyve@gmail.com

 

Har du noen bra,så send de til olsvik_a(krøllalfa)yahoo.no :)

 

Mail sendt til dere begge :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen bilder av deg! Kan sende dem på mail..

Du tok vel ny pers. i kjørte km på bane søndag?!

 

Jeg tok ny pers ja, hjelper og holde seg edru! noen blir voksene også : haha :

send de du har da og noen fra Thailand på geirtony@msn.com

 

Takk: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg gått gjennom mine bilder og forsøkt å legge ut ihvertfall ett av hver bil her

 

Funasweb_6_of_54.jpg

 

Funasweb_9_of_54.jpg

 

Funasweb_26_of_54.jpg

 

Funasweb_50_of_54.jpg

 

Funasweb_42_of_54.jpg

De beste har jeg spart til Treffpunkt 1/2010 hvor vi rakk å få med reportasje fra treffet :)

 

Det er veldig mange som har sendt meg pm med spørsmål om å få bilder, så mange at jeg ikke kan drive å sende ut til alle. Bildene i albumet er lavoppløselige og kan brukes på web, men om det ønskes større bilder kan du ta en titt her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig flotte bilder som vanlig Joachim! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig mye pene bilder her ja. Er det noen som har flere bilder av min sorte A6 Avant (UX reg) med sorte felger, så hadde jeg satt utrolig pris på å sett dem:)

 

Inge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott levert Joachim, moro for onga...

Hyggelig at du tar hensyn til alle.

Takk skal du ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange flotte bilder!

 

Er det noen som har bilder av min gråblå JD regga Passat stv 3BG,

hadde det vært morro?

Kan gjerne sendes på mail

haavard.bang(a)tele2.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos Passat... på lørdagen så tauet jeg en mørk (nyere) Passat (reg.nr. BR...?) fra banen og til "varmestua" (les: bensinstasjonen med servicehaller :P ) i Funasdalen sentrum, da den vistnok hadde behov for tining. Noen som vet hvem dette var, og hvordan gikk det med bilen? Ble den opp å gå igjen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos Passat... på lørdagen så tauet jeg en mørk (nyere) Passat (reg.nr. BR...?) fra banen og til "varmestua" (les: bensinstasjonen med servicehaller :P ) i Funasdalen sentrum, da den vistnok hadde behov for tining. Noen som vet hvem dette var, og hvordan gikk det med bilen? Ble den opp å gå igjen? :)

 

Jeg kom inn i vaskehallen etter Passaten, da ble den henta av NAF.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilder/film av min sorte Ur Quattro ? Var vel den eneste på treffet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos Passat... på lørdagen så tauet jeg en mørk (nyere) Passat (reg.nr. BR...?) fra banen og til "varmestua" (les: bensinstasjonen med servicehaller :P ) i Funasdalen sentrum, da den vistnok hadde behov for tining. Noen som vet hvem dette var, og hvordan gikk det med bilen? Ble den opp å gå igjen? :)

 

Det var vel litt mere enn tining som skulle til:o

var vel turbohavari så all oljen havnet i intercooleren så den ble tett.

 

Så den ble ikke opp å gå den helgen nei. blir vel opp det snart etter hva jeg har hørt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel litt mere enn tining som skulle til:o

var vel turbohavari så all oljen havnet i intercooleren så den ble tett.

 

Så den ble ikke opp å gå den helgen nei. blir vel opp det snart etter hva jeg har hørt.

 

Ok, såpass ja :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel litt mere enn tining som skulle til:o

var vel turbohavari så all oljen havnet i intercooleren så den ble tett.

 

Så den ble ikke opp å gå den helgen nei. blir vel opp det snart etter hva jeg har hørt.

 

Kjedelig... men det forklarer hvert fall hvorfor innsugsslangen ble litt flat :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var min Passat som ble tauet til bensinstasjonen. Turbohavari ble jo mistenkt allerede på banen, men vi tenkte vi kunne prøve å ta den med til varmestua, for å utelukke at noe hadde fryst. Men var ikke så heldige, det viste seg når vi tok at slangen til intercooleren og det RANT ut olje, at det var turbohavari.

Bilen ble fraktet til Møller Tynset som konstaterte at det kun var turbohavari og ikke noe annet.

 

Bilen står nå hos Madsen Bil på Verdalen som sa seg villige til å bytte turbo på reklamasjon.

Den er forventet ferdig på mandag :)

 

Og så har vil jeg si en stor takk til de i den blå A6'n som tauet oss til bensinstasjonen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så har vil jeg si en stor takk til de i den blå A6'n som tauet oss til bensinstasjonen :)

 

Bare hyggelig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.