#26 Skrevet Februar 8, 2010 Ble mere opptatt av å kjøre selv en å få tatt bilder, men her er det lille jeg fikk tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 8, 2010 Mere: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 8, 2010 Siste: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 8, 2010 Vi kan vel kalle det en mediatråd så kan jeg chipe inn med litt crappy filming fra langsia sent på lørdagen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 8, 2010 Me like! Skal definitivt være med ved neste anledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 8, 2010 Jeg vil gjerne se noen flere bilder av Golfen min: Gjerne i litt mere bevegelse enn dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 8, 2010 Det blir ikke lett å finne:) tihi:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 8, 2010 (endret) Jeg vil gjerne se noen flere bilder av Golfen min: Gjerne i litt mere bevegelse enn dette: Evt så holder kanskje dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 8, 2010 Noen flere av urquattroen til brodern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 8, 2010 Her kommer noen bilder som jeg tok under treffet Vi deltok med følgende ekvipasje: (Har også lagt inn noen bilder og litt tekst i et lite "reisebrev" under Nordmøre lokallag) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 8, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 8, 2010 Bra bilder Eskild. Tøft at Polis helikopteret tok seg tid til å "prøve" å henge på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 8, 2010 Noen fra meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 8, 2010 Noen som kjenner til denne her? http://i94.photobucket.com/albums/l84/vismvims/Vintertreff%202010/_DSC0745.jpg Mvh : vinke :Den ser ut til å være min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 8, 2010 : vinke :Den ser ut til å være min. Tull! Det er da bilen åt mor di som du har tjuvlånt! Bare å legge ut masse bilder, gjerne av den ganske anonyme og kjedelige a4en med XR skilter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 8, 2010 Tar gjerne imot bilder av hvit evo med kw kun på vingen bak på mail=) mklyve@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 8, 2010 Ingen som har bilder av Nørve's Redningstjeneste i aksjon da? Type Pajero 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 8, 2010 Ingen som har bilder av Nørve's Redningstjeneste i aksjon da? Type Pajero Hehe , morro å se at Hiluxen måtte gi tapt for Pajero`n flere ganger , til og med S4 sedanen til Vidar var bedre trekkvogn en Hiluxen Hilux er jo elendig , blir for lett og uten sperrer er den jo helt hjelpesløs.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Februar 8, 2010 Ingen som har bilder av Nørve's Redningstjeneste i aksjon da? Type Pajero Er jo flere bilder av deg her, bla når du redder skinka mi som du gjor opp til flere ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 8, 2010 Utrolig mye bra bilder her!!! Takk for en kjempe helg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 8, 2010 Utrolig mye bra bilder her!!! Takk for en kjempe helg... Så du filma en god del der oppe Henrik Blir det noen mulighet for å se en redigert film? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...