#1 Skrevet Februar 7, 2010 Når kom A4 B5 med 3 punktbelte i midten bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 7, 2010 hadde en 01 mod inne på jobben i forige uke. den hadde i allefall ikke det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2010 hadde en 01 mod inne på jobben i forige uke. den hadde i allefall ikke det.. Ok, så bilde av en 98 mod til salgs her, som hadde det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2010 avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2010 avant? Avant ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2010 ok tror avanten har hatt dette fra dag 1, mens sedan veit jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2010 ok tror avanten har hatt dette fra dag 1, mens sedan veit jeg ikke. Jeg har det ikke i min 96 mod avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 7, 2010 etter hva jeg kan huske så har ikke jeg 3 punktsbelte i min 97 avant heller.. er det mulig og få se bildet av bilen du så dette på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 7, 2010 etter hva jeg kan huske så har ikke jeg 3 punktsbelte i min 97 avant heller.. er det mulig og få se bildet av bilen du så dette på? Denne bilen så jeg det på. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20771342 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 7, 2010 Kansje bare de som har sportseter som har 3-punktsbelter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 7, 2010 Kansje bare de som har sportseter som har 3-punktsbelter? Jeg har sportseter, men ikke 3 punkt bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 7, 2010 Var vel fra '98 modell på avant. Sedan har vel ikke det på B5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 7, 2010 jeg hadde det på min b5 99 mod. avant,men den satt fast..... og på min golf VI og den satt også fast.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 7, 2010 Jeg har hverfall på min 99mod avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 7, 2010 Beklager feilinfo.. Når jeg ser på bildet, så har jeg også 3 punktsbelte i min 1997 avant også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...