#1 Skrevet Februar 7, 2010 (endret) Hei ! Sliter med en irriterrende vannlekk i bilen min. Det drypper vann ned med pedalsettet på bilen, å spesielt med clutch pedalen kommer det . Regner med at det er dreneringene i vannkassa som er tette, men da jeg skulle åpne disse, kunne jeg ikke finne dem. Noen som kan forklare meg hvor disse er, eventuelt vise på bilder ? Regner med at det er enn drenering på hver side ? Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2010 Hva med å sjekke den forrige tråden din som var om det samme? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=169317 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2010 (endret) Hehe..... Takk for tipset Sindre . Sjekket den andre tråden som jeg hadde glemt helt av, å der var det en god kar som hadde forklart at dreneringen ligger under viftekassa. Guddgudd ....Så fant vi utav det også Tipper den dreneringen er spunst tett ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...