Anbefalte innlegg

Har lagt merke til noe rart på a4'en min. Kan de verr slik at de lakkerer svart over grønne deler av bilen. legger ved noen bilder. Lurer på om de skal verr slik :P

Er ett par rust roser på de grønne her og.

DSC00022.jpg

Den svarte stripen helt nede går langs heile luken.

DSC00023.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lettere og se om bilen hadde vært vasket.

Men for meg ser det ut som om håndtaket er flasset av,og det nede på luka ser ut som om det er limrester etter en list eller noe som har vært der før

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig i hva Rudi sier.. ved låsen flasser lakken av (plastikk deksel dette), og nederst på luka har det nok sittet en krom-list som har blitt tatt av, så det henger igjen lim rester

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig i hva Rudi sier.. ved låsen flasser lakken av (plastikk deksel dette), og nederst på luka har det nok sittet en krom-list som har blitt tatt av, så det henger igjen lim rester

 

Takker! :) men dekselet ved låsen er ikke plastik, fordi de er mye rust på det. Nere på luka har eg hørt at de kan vere "body Shyts" vet ikke hvordan de skrives :P får prøve å vaske bilen ein gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler sterkt på at det body shyts.. uansett hvordan det staves :) hvorfor skulle det være det akkurat der? er jo ikke noe mer utsatt en resten av bakluka! jeg har i hvertfall ikke vært borte i det noen andre b5 jeg har sett

 

edit: angående plata med låsen på, det trenger ikke være rust hvis det er lite.. kan være asfaltflekker som setter seg på luka, piggdekkstøv etc ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og det nede på luka ser ut som om det er limrester etter en list eller noe som har vært der før

 

Må si meg enig der :)

Nå vet jeg ikke jeg hvordan det ligger an med A4, men har (noen av) disse denne kromlisten nederst på bakluka på lik linje med de fleste A6 (4b)? Det ser i allefall ut som om det kan være limrester igjen etter en slik...

 

(Legger ved et bilde som viser hvordan denne listen ser ut på min A6)

 

Eksterir02.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vask bilen skikkelig og ta ett evt flere bilder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tar jeg denne opp ijen da jeg har investert i kamera å tatt en vask av bilen :)IMG_0131.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder fremdeles en knapp på at det er lakken som har flasset av på dekselet ved låsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men de svarte er over den grønne lakken, så det er dette svarte som flasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men de svarte er over den grønne lakken, så det er dette svarte som flasser.

 

Ok, vanskelig å se ut i fra bildene hva som ligger øverst.

Men da må det jo rett og slett være noe de har "lakkert" over den originale lakken med da. Og årsaken til at det er blitt gjort må fuglene vite : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke godt å vete, men all den rusten så er på den delen nå må jeg nokk fjerne å lakke den opp igjen, blir de finere me grønn eller med svart? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gripelisten over skiltet er orginalt grunnet og skal lakkeres grønn. det sorte opp må være noe jall en forrige eier har sprayet oppå for å skjule "rust/sink-slipp".

 

nederst på bakluken ser det veldig ut som limrester el som møkk har klistret seg til i hele vinter og blitt sort. sannsynlig etter det har vært montert en form for chrom-list der av forrige eier. ingen org list der slik som på a6.

 

kjøp deg en ny gripelist og få denne lakkert grønn. og poler resten av bilen din ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gripelisten over skiltet er orginalt grunnet og skal lakkeres grønn. det sorte opp må være noe jall en forrige eier har sprayet oppå for å skjule "rust/sink-slipp".

 

nederst på bakluken ser det veldig ut som limrester el som møkk har klistret seg til i hele vinter og blitt sort. sannsynlig etter det har vært montert en form for chrom-list der av forrige eier. ingen org list der slik som på a6.

 

kjøp deg en ny gripelist og få denne lakkert grønn. og poler resten av bilen din ;)

 

er nokk sikkert like greit å bare kjøpe en ny ja. Polering får de bli når de nermer seg våren : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.