Anbefalte innlegg

Noen som har hatt lekasje rundt frontruta før? Hva er bra å tette med der? og, er det noen spesielle triks jeg må huske på?

Kjørte en dag i høst når der regna litt, så lukka jeg opp takluka for å få litt friskluft, pluttselig merka jeg at jeg ble våt i ansiktet og på handa jeg hadde på toppen av rattet! hehe.. fant fort ut at jeg har lekasje nede på venstresiden rundt frontruta og den sugde vann inn der når det blei litt undertrykk i bilen! Dette fører igjen til at vinduet dugger/iser ned på innsiden nå på vinteren : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rutelim kanskje? Eller flytende pakning av et eller annet slag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste saliggjørende er Capt. Tolley som kan kjøpes i velutstyrte båtutstyrsbutikker...i hvert fall de med respekt for seg selv...*S*

Det er et utrolig stoff som er tynnere enn vann og som renner inn over alt. Stoffet renner langs gummilisten til den "finner" en lekkasje og ekspanderer.

Har brukt dette med svært godt resultat på et par biler og en båt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.