#1 Skrevet Februar 7, 2010 (endret) hører for en kamerat av meg. bilen er gått 195000, turboen slutta plutselig å lade, ingen olje ved turbo. Funngerte normalt igjen etter han stoppa og starta den igjen. Nødmodus ? vacumlekkasje? har ikke vagcom i nærheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2010 hørest ut som nødmodus ja i og med at den funker etter stopp og start igjen.. bilen chipa eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2010 Har ett lignende problem med min a4 1,8t . den får ikkje ladetykk, bilen går , fusker ikkje, men dør ut når eg gir gass eller motoren får litt motstand. hva er problemet? :-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2010 Har du sjekka katalysatoren? I mitt tilfelle så var det den som var tett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2010 hører for en kamerat av meg. bilen er gått 195000, turboen slutta plutselig å lade, ingen olje ved turbo. Funngerte normalt igjen etter han stoppa og starta den igjen. Nødmodus ? vacumlekkasje? har ikke vagcom i nærheten. Høres ut som det er turboreguleringen på på selve turbo'en som kødder. Ikke akkurat uvanlig på 1.9TDI pumpedyse. Kan være reguleingen innv. i turbo eller selve vakumklokka som har lekkasje Få tak i ei vakumpumpe som dere kobler til på vakumklokka til turboen. Staget som går nedover skal bevege seg opp og ned uten noe særlig motstand Skal begynne å bevege seg ved ca.0.2bar vakum og til annslag på ca.1bar vakum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...