#1 Skrevet Februar 8, 2010 Jeg lurer på om noen kan anbefale meg hvilken motorolje jeg burde bruke på golf 3 vr6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2010 De aller fleste syntetiske oljer er bra på VR6. Da gjerne 5-40 eller 10-40. 0-40 er nok fort litt tynt for en motor som gjerne har rullet litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2010 De aller fleste syntetiske oljer er bra på VR6. Da gjerne 5-40 eller 10-40. 0-40 er nok fort litt tynt for en motor som gjerne har rullet litt. takk for det uansett merke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2010 Castrol, Agip ol er bra merker. Statoil, Shell er hmmmmstjsaaaaanei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2010 takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...