#1 Skrevet Februar 8, 2010 Min gikk på 0,9 l pr mil siste tank. mest småkjøring i "by" og med sladd rundt hver sving osv... er det reelt med forbruk opp mot literen da.. før har jeg ligget på 0,7-0,8 l pr mil på blandet kjøring. og ca 0,6l pr mil på langkjøring. Synes dette er litt høyt.. bilen veier 1,72 Tonn, Står det ikke egenvekt med fører ca 1580kg i vognkortet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2010 Jeg hadde en a4 med samme motoren og quattro og den brukte ikek mer enn 0,7-0,8l pr mil på småkjøring og rølpekjøring.. Langkjøring gikk den på 0,57 ca og den var chippet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2010 Dette er helt normalt når man sladder, leker og kjører i snø osv... min lå over literen ved blandet "inspirert" bykjøring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2010 Høres helt normalt ut ja, stemmer godt med mine erefaringer etter 4 år med samme bil. Kaldt er det jo også for tiden, noe som gjør sitt til høyere forbruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2010 bilen veier 1,72 Tonn, Står det ikke egenvekt med fører ca 1580kg i vognkortet? Du hadde vell pakka hjulbuene full av snø etter en skikkelig rundtur før du veide bilen regner jeg med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...