Anbefalte innlegg

Noen her som har prøvd/vært borti å sette en 10v turbo i en audi 90 typ85.. Jeg driver med dette nå. saken er jo forsåvidt grei.. men lurte litt på dette med styre stag høyre side. må dette bytte? eller er det noen måter å ungå det på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke gjort det selv (enda ?? ), men vet at du enten må kjøpe stag fra urquattro eller bøye til det du har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke gjort det selv (enda ?? ), men vet at du enten må kjøpe stag fra urquattro eller bøye til det du har.

 

Lite aktuelt å bøye til et stag av den typen vertfall.. pga stålet. å det staget er jo nesten umulig å få takk i brukt å nytt.. koster jo par lapper nytt å det er litt kjipt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke gjort det selv (enda ?? ), men vet at du enten må kjøpe stag fra urquattro eller bøye til det du har.

Bøye styrestag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bøye styrestag?

 

Det er litt vel opptimistisk å prøve på etter min mening...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er litt vel opptimistisk å prøve på etter min mening...

Syntes det hørtes litt merkelig ut ja :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får vel motoren nedi i morgen så får vel gruble litt på det da jeg ser hvordan det blir... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett det der før.. men mener det er en bøy på staget mitt orginal.. tror ikke det er helt rett.. men finner vel ut av det i morgen.. staget går jo et stykke bak gir kassa å så vidt jeg husker... var vertfall trangt å vondt å demontere det med batteri kassa i veien..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Staget MÅ bøyes.. ellers blir det krasj

Stag fra Urquattro kan ikke brukes da det er større endeledd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Staget MÅ bøyes.. ellers blir det krasj

Stag fra Urquattro kan ikke brukes da det er større endeledd

 

Vil det ikke bli krøll med lengden på staget vis du bøyer det da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil det ikke bli krøll med lengden på staget vis du bøyer det da?

 

Lengden justerer du med linkskoblingen mellom staget og styreleddet. En liten bøy på staget har i praksis ikke noe å si, så lenge lengden justeres :)

 

edit: mener jeg betalte 800kr for staget på venstre side til min gamle coupe, som er likt med ditt og nesten alle andre typ81/85/b3/b4 med femmer uten turbo. men så lenge du har et fra før er det nok ikke noe problem :) Å bøye klarer du fint med litt varme, jeg klarte det selv når det var kaldt...hehe :cool:

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lengden justerer du med linkskoblingen mellom staget og styreleddet. En liten bøy på staget har i praksis ikke noe å si, så lenge lengden justeres :)

 

edit: mener jeg betalte 800kr for staget på venstre side til min gamle coupe, som er likt med ditt og nesten alle andre typ81/85/b3/b4 med femmer uten turbo. men så lenge du har et fra før er det nok ikke noe problem :) Å bøye klarer du fint med litt varme, jeg klarte det selv når det var kaldt...hehe :cool:

 

mvh

EW

 

Vel da er det bare å prøve tenker jeg. så ser vi hvordan det går :) kommer sikkert over noen flere problemer oxo.. men tror det meste er på god vei nå. mangler bare en ic.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.