Felg tips til audi s2 coupé??!!

Anbefalte innlegg

Kom gjerne med felgtips og bilder av s2 coupé.

BBS LM 8,5x19 er det jeg egentlig har bestemt meg for, men kom med forslag og bilder;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LM er sinnsykt tøft på S2: rock :

Men er også tøft med brock b1 eller org. RS2 felger:)

1067775.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LM er sinnsykt tøft på S2: rock :

Men er også tøft med brock b1 eller org. RS2 felger:)

Kult med "bøtte" felger, men ikke helt min stil. Hvis jeg skal ha kant, vil jeg ha skrudde.

Hvis noen har bilder av coupe med BBS LM, sleng ut;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19'' blir no bare søl på coupe... 18'' er stort nok om det skal følge hjulbuene på et naturlig vis.

Tenker du orginale LM's eller replica? Orginale får du vel i nesten alle bredder i 18'', mens replica kommer i 8,8.5 og 9'', går du for disse ville 9'' fremme og bak blitt gromt med forksjellig ET da, evt 8.5 foran om det ikke er plass...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19'' blir no bare søl på coupe... 18'' er stort nok om det skal følge hjulbuene på et naturlig vis.

Tenker du orginale LM's eller replica? Orginale får du vel i nesten alle bredder i 18'', mens replica kommer i 8,8.5 og 9'', går du for disse ville 9'' fremme og bak blitt gromt med forksjellig ET da, evt 8.5 foran om det ikke er plass...

Var egentlig 18" jeg var ute etter, men så så jeg en annonse med 19" på en coupe, syns det så helt vilt bra ut jeg da: rock :

Originale hadde jo selvfølgelig vært det tøffeste, men koster jo skjorta og litt til.

Her er bilde av en coupe med 19"

DSC00055.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var egentlig 18" jeg var ute etter, men så så jeg en annonse med 19" på en coupe, syns det så helt vilt bra ut jeg da: rock :

Originale hadde jo selvfølgelig vært det tøffeste, men koster jo skjorta og litt til.

Her er bilde av en coupe med 19"

Hver sin smak, men her ser en jo felgene ikke følger hjulbuene så ser heller rart ut vil eg si... Heller satset på temmelig lav bil og mindre, men skikkelig brede felger;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv 8x18 på min, ville ikke hatt noe større. Ser ut som bilen står på stylter, men smaken er som baken;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt enig, 18" er stort nok. Vil ikke ha noe særlig strekk på hjula, så overdrevet brede felger er jeg ikke ute etter. Hva anbefaler dere?

8,5"x18" ET35 i alle hjørner? Eller går det med 9"? Vil ikke ha noe subbing men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo Avant dette. Men så pent at du bør vurdere slike felger. 8x18" BBS RM Replica. :)

100_1067.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo Avant dette. Men så pent at du bør vurdere slike felger. 8x18" BBS RM Replica. :)

Pent det der as! Har egentlig bestemt meg for hjul nå, 9x18 et37. Hvilke felger røper jeg ikke enda:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fine de også. Men ikke de jeg har bestemt meg for. Men bare å komme med innspill

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom gjerne med felgtips og bilder av s2 coupé.

BBS LM 8,5x19 er det jeg egentlig har bestemt meg for, men kom med forslag og bilder;)

Den peneste felgen jeg har sett på S2 coupe er den originale S4 B6 felgen i 8x18. 225/35 for ekstra senk eller 215/40 eller 225/40 for litt mer ordinær høyde.

http://hidden.motor-talk.de/hidden/galleries/0/36/9460/8408005/s4-felge-10097.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC08284.jpg

07112008003.jpg

17" Avus 2gen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Zito WP 789 :)

De sitter på bilen jeg får i hus snart;) Kule de ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du skal holde deg til 18", 19" har en tendens til å se stort ut på B3/B4 som fler påpeker her..

Hvilken stil retter du deg mot, kantfelg, motorsport eller flatfront ?

Er så vannvittig mye å velge mellom : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes du skal holde deg til 18", 19" har en tendens til å se stort ut på B3/B4 som fler påpeker her..

Hvilken stil retter du deg mot, kantfelg, motorsport eller flatfront ?

Er så vannvittig mye å velge mellom : vinke :

Hadde egentlig bestemt meg for 9x18 Artec P Turbo med polert kant og svart senter, men blitt usikker.

Blir uansett 18", ikke 19". Bilen er svart og det er jo en s2, så blir ikke noen "pynte" felger på den. Enten noe i porsche sjangeren eller noe mer motorsport aktig. BBS LM er jo knalltøffe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke ha rally felger. Disse har uansett feil boltsirkel, er vel 4x108?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er maks bredde framme og bak med 18" felger og dekk og senk da?

Sikkert mange som sitter inne med denne infoen.

Felger- bredde, størelse og et

Dekk- bredd og høyde

Senk- hvor mye

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er maks bredde framme og bak med 18" felger og dekk og senk da?

Sikkert mange som sitter inne med denne infoen.

Felger- bredde, størelse og et

Dekk- bredd og høyde

Senk- hvor mye

mvh

Jeg har bestilt 8" foran og 10" bak til s2'n nå. Er porsche hjul med relativt høyt innpress, så jeg justerer innpress med bredden på adapteren. Bak er det jo greit å få de så langt inn som mulig men samtidig må de jo gå klar av fjærbeinet. Foran blir det å space helt ut i buen:) Har 8" på bilen nå med et35, da er det masse plass utover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.