#1 Skrevet Januar 24, 2005 Var innom Mekonomen på Leangen(Trondheim) i forrige uke og kjøpte litt Castrol olje. Fikk 27% rabatt på Castrol TWS 10-60 4litere!! Helt grei pris...!! De har det meste av Castrol produktene, og kan garantert sikkert skaffe alt fra Castrol. SRF bremseveske kom på i underkant av 600,-!! I mange andre byer har de også inngått avtale med Mekonomen, mener også vi bør få til dette i Molde...!!! Dette vil gi våre medlemmer flere goder for sine medlemskap. Per-Håkon...er dette en liten jobb for deg eller vil du at noen andre skal ta på seg dette??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2005 Gi og med at jeg aldri handler der, kunne vel kanskje du høre om rabatt. Få tak i en oversikt fra Leagen, så kan jeg vise dem den feks... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2005 Bilxtra gir offisielt rabatt, men den utgjør ingenting på sluttsummen. Bilspectra gir rabatt uoffisielt, og den variera da fra 10-25% Mekonomen har jeg ikke vært på enda ( å handlet) men siden kjeden er så populær i andre byer, burde vi kanskje se på muligheten? Det er faktisk flere verksteder i fylket som bestiller deler fra Mekonomen enn som bestiller fra Bilxtra og Bilspectra til sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2005 er dette samme som Mekk oppe på roseby???? var der å hørte om rabatt, men fikk beskjed om at de hadde presset prisene ned så mye at de ikke ga noe rabatter. Men er "MEKK" samme som "MEKKONOMEN"????????????? om ikke hvor ligger mekkonomen????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2005 er dette samme som Mekk oppe på roseby????var der å hørte om rabatt, men fikk beskjed om at de hadde presset prisene ned så mye at de ikke ga noe rabatter. Men er "MEKK" samme som "MEKKONOMEN"????????????? om ikke hvor ligger mekkonomen????? dem ligg rett ved siden av posten ved roseby.. der den mobilforhandleren e. før så var lønsethagen deler som holdt til der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...