Slarkete giroverføring audi s4?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en s4, men giroverøringa er litt slarkete! Går rett i revers uten å trykke ned stanga og litt lite presis mellom 1 og 3 gir. Dette er ei 5-trinns kasse. hva må byttes for at dette blir bra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

C4?

Sitter ei kule i en plastforing forran på kassa, på girsjalteren, som ofte løsner i klinkinga si samtidig som at plastforinga blir dårlig. Fåes kjøpt ny på Møller.. Den kula tok jeg å sveisa fast igjen, etter det ble hvertfall min hundre ganger bedre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er c4 ja! Enkelt å komme til dette da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er ganske fin og tight å gire fra 3 til 4 og 4 til 5 i fart så kan virke som at det er kula under girkula som er problemet ja! Hadde det samme problemet med golfen jeg hadde!

Skal ta en litt nøyere sjekk så får vi se. Er dette best å bare kjøpe org. på møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hva det koster org, men du kan også kjøpe shortshift-kit fra 034 til en kurant pris. De har jo på lager, så det gikk kjapt å få det over fjorden også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.