#1 Skrevet Februar 9, 2010 Hei Tenkte jeg skulle kjøpe noen nye sommerfelger til min '07 Passat stv. Lurer i den sammen heng litt på hvilken str jeg skal velge, 18" eller 19". Noen som har noen komentarer på dette for og mot de forskjellige str? Evt hvilke bredder som er anbefalt. 225?, 235? Tenker foreløping ikke så mye på godkjenning for dette er fortsatt i tankestadiet På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2010 Er bilen senket? Original eller med sportsunderstell - 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2010 Jeg har nettopp solgt en A4 som jeg hadde 19-tommere på. Det ser kult ut, men er riktignok litt humpete dersom man samtidig vil ha en praktisk bil som lar seg kjøre på andre veier enn motorveien. Jeg går for noen flotte 18" på min nye Touran denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...