Spm ang White & Black stylingpakke til -09 Audi TT. ( Møllervare)

Anbefalte innlegg

Noen som vet om dette kun selges som en pakke eller hver for seg? Noen her som har delenummer på grillen evt og kanskje tilogmed prisen? :) Da hadde jeg blitt en glad mann!!

Og finnes det noe annet gromt orignal utstyr som man kan putte på en -09 TT S-Line? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny bil! Sleng ut noen bilder! :)

tt_wedit_3_4_front.jpg

http://www.audi.no/no/brand/no/service/audi_genuine_accessories/sport___design/white___black_style.html

White & Black style for Audi TT Coupé 2.0 TFSI inneholder følgende elementer:

* Frontspoiler, Ibishvit

* Diffusor, Briljantsort

* Hekkspoiler: Vinge i Brilljantsort og armer i Ibishvit

* Sideskjørt, Ibishvit

* Sidespeilhus, Briljantsort

* Luftinntakgriller, Briljantsort

* Radiatorgrill, Briljantsort

* Sportslige eksoshaler

* Aluminiumfelger i 5-arms design, sort. Tilgjengelig i 9 J x 19 for 255/35 R 19 dekk

Kan ikke kombineres med S line eller tilhengerfeste. Kan kun leveres på TT Coupé 2.0 TFSI.

Kan det jo være at grillen passer likevel. Har ikke hørt noe om at størrelsen på grillen er forskjellig fra vanlig til S-Line fanger slik som på f.eks A4 B7. Speilene og vingen skulle ikke være noe problem. Frontspoiler og luftinntakgriller passer ikke.

Og finnes det noe annet gromt orignal utstyr som man kan putte på en -09 TT S-Line? :)

Det meste fra TTS og TTRS passer vel over.

http://oemplus.com/index.php?main_page=index&cPath=60_70

Ellers får du nok svar på alle spørsmål ved å registrere deg her:

http://www.ttforum.co.uk/forum/

Er ikke så mange med TT 8J i klubben....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg fant den listen der på audi.no. Men det står ikke noe delenummer på noe der. :( Skal egentlig kun ha grillen fra den pakka hvis det er mulig. Tror alle TT grillene er like. Har vært i kontakt med møller så han typen driver å forsker litt på det. :)

Takk for tips! På den OEM sia så var det jo litt snacks!!

Må jeg bytte hele lykta for å få den led stripa? Noen som vet? Har Bi-Xenon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med nydelig bil. Kommer nok til å gjøre seg med litt blacks on blonds der ja. :)

Vil tro du må bytte hele lykta de ja for å få de ledsa. Hva er det som er på dine lykter der som LEDstripen er på TTS lyktene?

Kanskje det lar seg gjøre å få ettermontert hvis det er en lignende "linje" på dine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det :) Har hatt bilen i 2mnd nå og er veldig fornøyd! De orignale 19" sommerhjula er byttet ut med nye RS6 II i Gunmetal. 9x20" med 255/30-20!

Jepp, har sett på noen forum at dem har lagt inn sånne uorginale leds. Og det ser forsåvidt greit ut det men jeg tror jeg vil gå for orginale lykter med led. Kanskje.. de er jo dyre :D

Hadde jeg bestilt bilen ny hadde det vært med led :P

Er egentlig litt usikker på hva som er forskjellen på de to lyktene. Blinklyset sitter helt nederst ihvertfall. Men det gjør det nok på TTS også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

^^ hmm merkelig. Mente selvfølgelig ikke at du skulle putte Ikea leds i lyktene dine, men hvis lyktene var fysisk og optisk lik så var det kanskje mulig å få tak i LED innsatsen....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaa, sånn sett. Det var det jeg også kanskje håpet. Men tror ikke det er likt. Ikke det jeg har skjønt ihvertfall. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.