#1 Skrevet Februar 9, 2010 Etter litt klipping er en liten 10-minutters snutt fra helgens isbanekjøring i Funäsdalen ferdig! Last ned filmen her: http://www.gatebilmedia.no/video/VWAudi_isbanetreff2010-ssentrum.wmv (ca 100MB) Filmen blir også publisert på youtube, men da med annen musikk. Flere filmer og bilder vil bli publisert på http://www.s-sentrum.no sine websider fremover! Takker igjen for en flott helg:-) - Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2010 Herregud så fett med heli filminga BRa bra bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2010 Jævlig tøft med filminga fra Helikopteret ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 9, 2010 Ser der ja den var bra. Helikopter å greier bra jobbet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 9, 2010 Kjempe flott film!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2010 Grom film! Likte godt Heli filmingen! Håper jeg får tid til å bli med neste år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2010 Super film og filming!! Grom film! Likte godt Heli filmingen! Håper jeg får tid til å bli med neste år! Man TAR seg tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2010 hvordan finner jeg den på youtube? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 9, 2010 Super film og filming!! Man TAR seg tid Lett for deg og si det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 9, 2010 Man TAR seg tid Var det jeg også prøvde å si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 9, 2010 Nina Marie / Alexander: Det dukker vist opp noe til sommeren (dessverre ikke bilrelatert;)) som gjør at jeg har prioritert bort biltreff osv frem til utpå ettersommeren engang:p Så tilbake til topic! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 9, 2010 (endret) Tror ikke det er noen fare for at neste vintertreff kommer til å havne mellom sommeren og sensommeren Walter! Egentlig ganske enig med Nina Marie, men vet ikke helt om jeg har muligheten selv til å TA meg tid neste år Forøvrig en herlig film Henrik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 10, 2010 Veldig kul filmen når dere følger Porschen og S-Sentrum B5'n fra helikopteret! Knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 10, 2010 Veldig bra filmet Henrik:) Såå mye herlig kjøring;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 10, 2010 Takker for det! Nå har jeg laget en youtube versjon også: - Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...