#1 Skrevet Februar 9, 2010 Kan noen fortelle meg hva som er grunnen til at alarmen på en Golf 4 når mån låser bilen. Det går en liten stund etter man har låst bilen også utløses alarmen. Er det noe i dørlås som gjør dette el ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2010 Dørlåsen (nøkkelen) aktiverer/deaktiverer alarmen. Hvis panserlås, vinduer eller lignende ikke er lukket (biler uten innvendig sensor) blir ikke alarmen aktivert. Det kan være mange forskjellige feil/grunner til at alarmen utløser, så jeg ville tatt en diagnose test for å finne mulige feilkilder. Hadde selv en artig opplevelse på våler for et par år siden. Skulle sove i bilen og låste da med fjernkontrollen. satte nøkkel i tenningslåsen og sov godt. Dagen etter var det sol og varmt inne i bilen så jeg vred nøkkelen om for å kunne åpne vinduene litt. Og da jeg trykket på vindusheiseknappen gikk alarmen av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2010 Kan være en av bryterene som føler om døren er åpen som er deffekt, slik at alarmen registrerer åpen dør selv om den er igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...