#1 Skrevet Februar 9, 2010 streetcars åpner med vårslepp treff på frøya den 1 mai. påmelding må skje på nettsidene deres da det allerede er stor på gang. de som har lyst til og kjøre bane eller stille ut eller delta i db-drag meld dere på her: http://www.scn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2010 ingen som har tenkt seg ivei ifra denne klubben?kommer mye biler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2010 Tja. Hører så forskjellig om banen. Hvordan er det egentlig å kjøre bil der? Mistenker at det blir mye "bred og kreativ" kjøring. Og at jeg for min del kanskje lett havner i konflikt ved å kjøre einzer golf (ekkelt å kjøre forbi folk som ligger bred ut av en sving feks) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2010 Tja. Hører så forskjellig om banen. Hvordan er det egentlig å kjøre bil der? Mistenker at det blir mye "bred og kreativ" kjøring. Og at jeg for min del kanskje lett havner i konflikt ved å kjøre einzer golf (ekkelt å kjøre forbi folk som ligger bred ut av en sving feks) du må ligge foran de;) nei syns det er en grei og krevende bane som det går an og kjøre styggfort på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2010 Kanskje jeg kommer en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2010 Kanskje jeg kommer en tur ja det må du gjøre,ehh var det du som var der ifjorsommer,(sensommer,n) med en svart einzer 1.6 gti?isåffal syns jeg at du kjørte bra med den utpå der,var vel en som greide og holde på deg der,og det var en 2,er med 16v turbo;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2010 Niks. har aldri vært ute på frøya i forbindelse med bil før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2010 Lurer litt på at ta mej en tur, men hur er det med Db krav ut på banen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2010 Lurer litt på at ta mej en tur, men hur er det med Db krav ut på banen? Meg bekjent så var vel dette regulert område for flyplass tidligere,derav var det vel høyere enn hva Våler tillater hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2010 Vurderer å ta turen for å filme og ta litt bilder hvis været er fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 14, 2010 om været er fint, så kommer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 14, 2010 Meg bekjent så var vel dette regulert område for flyplass tidligere,derav var det vel høyere enn hva Våler tillater hvertfall Okey, men tar mej en tur hvis været er fint da:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 16, 2010 Frister litt dette, noen fra trønderbataljonen som er med ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 6, 2010 ang støy så er det fritt,banen ligger langt unna folk for og si det sånn,er mange påmeldte,så hvis noen skal stille ut eller kjøre,dbdrag bla,så anbefaler jeg og melde seg på hos http://www.scn.no de arrangerer kun lørdag,men vi skal kjøre fredag og søndag som er arrangert av nmk-frøya.så her får man kjøre ifra fredag til søndag kveld hvis man vil.møt opp folkens dette blir gøy;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 28, 2010 gratis inngang? finner ikke noen prislister på scn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 30, 2010 Får desverre ikke tatt turen opp. Sleit først med giroverføringen (vanlig på einzer) Men fikk til det etter hjelp fra Bjørn Even. Så sto vi å mola under der, og la merke til at det drøyp olje. En minimal anelse svetting på topp pakningen ved nummer 1. Og en lei lekkasje på bunnpanne pakningen. Så da er det lite vits i å kjøre full tyn på frøya for min del. Bruker heller helga til å bytte bunnpanne pakning, olje og filter. samt begynne å preppe ny bakstilling. Og for å gjøre dagen/natta komplett så var det vist en fortauskant her utenfor gitt...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 2, 2010 hvordan gikk treffet? vi snudde ca. en halvtime etter Orkanger, pga snøøø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...