#1 Skrevet Februar 10, 2010 (endret) Da har det seg sånn at bilen skal fikses litt i høyre hjulbue etter at noen var å kjørte i bilen min Så tenkte å høre med dere her i Tromsø om dere har noen Ide'er om hvor jeg kan gå for å få Prisoverslag på dette, har vært på noen verksteder i byen bla. Møller, Bil å karroseri å Tromsø Billakkering, den billigste prisen jeg har fått hittil var hos møller, 8.700,- Så sleng ut navn å erfaringer med plasser det kan være verdt å høre på , evt. vist dere vet om noen som kan ta det "under bordet" Arbeidet som må gjøres er Valsing, pussing å lakkering av hjulbuen å ei list på døra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2014 Dæven d va respons, Ringo. Ka du fant ut? Æ treng nokka lignanes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 9, 2014 Han har vel neppe kjørt 4år uten å gjøre nåkka med set:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2014 Note to self: Sjekk dato! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...