Sommerfelger 2010 - post bilder av det du skal kjøre på!

Anbefalte innlegg

Hmmm,Ferrari 348 hjul øverst ? ;) Er det 5x108 på den også eller er det en annen boltsirkel ?

Ja, 5x108.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nye sommerfelger på meg å, på tampen av sessongen.

sommer2010037.jpg

sommer2010035.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble min 3 sett med sommer felger denne år:)

Har egentlig hatt lyst på kantfelger hele tiden men ble endelig anskaffet nå:)

Dim 255/30/20 med Falken dekk.

003-4.jpg

012-9.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm,Ferrari 348 hjul øverst ? ;) Er det 5x108 på den også eller er det en annen boltsirkel ? Er det Speedline felger de med Bmw-senterdeksel ?

Japps ;) 5x108. Ligger customadaptere og venter på meg hjemme. Dekk er også lagt på, så jeg skal prøvemontere felga i slutten av uka eller starten av neste.

Yes, det er noen Speedline Mistral felger som er under omborring til 4x100 as we speak :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg hadde en kjøper på BBS RS felgene mine så var jeg en tur innom til salgs-sidene på et utenlandsk forum jeg er på ofte. Der var det nettopp lagt ut et sett med BBS E75 magnesium felger som ikke har vært montert på bil. Lagt på et lager i over 15 år,aldri fått pisk eller juling på asfalt-baner rundtomkring. Jeg bare MÅTTE slå til på de siden jeg har hatt en liten drøm om E-serie felger siden jeg oppdaget hva det var for noe for mange år siden. Felgene er 5x114,3 og er 7x15,mulig jeg får de omborra evt. kjører jeg med adapter på de. Borrer jeg de om så blir det breiere ytter-ring på de. Får se hva jeg får til svar fra et firma jeg har sendt forespørsel på omborring.

Vet jeg har sagt det før....men disse felgene her skal jeg beholde lenge !! Betalte en halv arm for de også.....

E75.jpg

E75side.jpg

e75etikett.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs om du får borret om disse pga navet er såpass stort.. Ser ut som det er dårlig med gods der til 4x100..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs om du får borret om disse pga navet er såpass stort.. Ser ut som det er dårlig med gods der til 4x100..
Ja jeg er klar over det kan bli knapt. Men får måle litt å se når de kommer i hus. Finnes heldigvis adapter som er 15 mm tykke så ikke felgen blir stikkende langt utenfor bilen. Har også tenkt litt på det med kun 4 hull på de felgene,det er jo 5 "lommer" til bolthull så blir kanskje litt rart når det blir 4 hull der. Må jo lakke opp igjen senterne med redrill/sveising så det blir jo noen kroner for den jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det peneste blir å bare bruke adaptere, Pål. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC_0682.jpg

mk1 får nye hjul

E 51 BBS Magnesium 16"

4x108 Redrill 4x100 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det peneste blir å bare bruke adaptere, Pål. :)
Jepp,fant nemlig et firma i Belgia som lager 15 mm adapter til 5x114,3. Har kun funnet 25 og 30 mm før når jeg leita.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg hadde en kjøper på BBS RS felgene mine så var jeg en tur innom til salgs-sidene på et utenlandsk forum jeg er på ofte. Der var det nettopp lagt ut et sett med BBS E75 magnesium felger som ikke har vært montert på bil. Lagt på et lager i over 15 år,aldri fått pisk eller juling på asfalt-baner rundtomkring. Jeg bare MÅTTE slå til på de siden jeg har hatt en liten drøm om E-serie felger siden jeg oppdaget hva det var for noe for mange år siden. Felgene er 5x114,3 og er 7x15,mulig jeg får de omborra evt. kjører jeg med adapter på de. Borrer jeg de om så blir det breiere ytter-ring på de. Får se hva jeg får til svar fra et firma jeg har sendt forespørsel på omborring.

Vet jeg har sagt det før....men disse felgene her skal jeg beholde lenge !! Betalte en halv arm for de også.....

Herlige felger, men skal de på en Golf 3? Tror det vil se veldig lite ut med de små senterene som er på disse. Kanskje du og Tore burde bytte? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo alltids flytte senteret helt ut da ;-) mulig jeg bredder de til 8 tommer. Får se hvor tynne adapter jeg får tak i

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo alltids flytte senteret helt ut da ;-) mulig jeg bredder de til 8 tommer. Får se hvor tynne adapter jeg får tak i

20mm er minste når det er 5x112 til 4x100..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ser i et innlegg over her har jeg funnet et firma som lager de i 15 mm tykkelse. Skal sende de en mail for å få det bekreftet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,fant nemlig et firma i Belgia som lager 15 mm adapter til 5x114,3. Har kun funnet 25 og 30 mm før når jeg leita.

Hvor stort er navhullet? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ser i et innlegg over her har jeg funnet et firma som lager de i 15 mm tykkelse. Skal sende de en mail for å få det bekreftet.

jeg fikk i hvertfall beskjed om 20mm når jeg bestilte selv om 15mm står under option(når man velger tykkelse på siden)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket firma det var hos da Anders? Husker ikke i farten hva det heter,men det er et belgisk firma

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor stort er navhullet? :)
Tror ikke det blir pent med bare 4 hull i de. Har bestemt meg for å gå for adapter. Da slipper jeg billigere unna også. Lakken på de er jo strøken slik de er nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det blir pent med bare 4 hull i de. Har bestemt meg for å gå for adapter. Da slipper jeg billigere unna også. Lakken på de er jo strøken slik de er nå

Enig der. Hullene blir iallefall skeivt i forhold til de "veggene" rundt navhullet hvis du hadde borret om. I tillegg er det nesten for gæli å borre om så flotte felger :)

Håper du får tak i adapter!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adapter er ingen problem å skaffe,spørs bare hvor tykke. Vil helst ha de så tynne som mulig fordi jeg vil ha de i 8 toms bredde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adapter er ingen problem å skaffe,spørs bare hvor tykke.

Du sier ikke det? : rolleyes Jeg snakker selvfølgelig om tykkelsen jeg også. Har hørt at de må være minst 20mm tykke, men hvis du skal forandre fra f.eks. 5x108, 5x112 eller 5x120 til 4x100 må de være skrudde og dermed ha en tykkelse på minimum 35mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem å få tak i 20 mm adapter fra 4x100 til for eks 5x120,5x114,3 og 5x112. Bare å se på Adaptec Speedware sine sider det :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen problem å få tak i 20 mm adapter fra 4x100 til for eks 5x120,5x114,3 og 5x112. Bare å se på Adaptec Speedware sine sider det :-)

Oi? Takk for den! :) :) Will do.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpner seg en helt ny verden når man får de nedi 18-20 mm ;-) men bare glem å få slike godkjente hehe :-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sier ikke det? : rolleyes Jeg snakker selvfølgelig om tykkelsen jeg også. Har hørt at de må være minst 20mm tykke, men hvis du skal forandre fra f.eks. 5x108, 5x112 eller 5x120 til 4x100 må de være skrudde og dermed ha en tykkelse på minimum 35mm.

hadde jo slike i 20mm og 25mm jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.