#51 Skrevet Februar 14, 2010 Blir nok en ny runde med små slitene Zito ZL766 17x8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 14, 2010 Jettan vil rulle på bbs rm 8x15 (husker ikke ET) og 185/45 nankang dekk. Vil også bli nye 2" ringer på disse oz racing 3-delte (sitter 1" ring der nå) som da også blir ca 8x15 med ukjent ET og 185/45 dekk. Får bytte på litt:) Blir også litt mer senk med "rett stuk" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Februar 14, 2010 På meg blir det et sett med nye hjul! ligger i garasjen og venter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Februar 14, 2010 På meg blir det et sett med nye hjul! ligger i garasjen og venter Hvor har du kjøpt desse? Er det like mye bue på felgene i virkligheten som på bildet her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Februar 14, 2010 Hvor har du kjøpt desse? Er det like mye bue på felgene i virkligheten som på bildet her ? Er nok sånn som det ser ut ja. Jeg kjøpte dem fra pyspeed.com, men du kan jo også handle direkte fra vmrwheels.com og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Februar 14, 2010 Som så veldig mange andre så blir det nok de samme felgene som i fjor, slik at jeg kan konsentrere meg om andre ting på bilen BBS RM 7,5 & 8 X 15 skodd med 185/45, blir mest sannsynlig noe ny gummi da nankangene ikke er mye å skyte av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Februar 14, 2010 Er nok sånn som det ser ut ja.Jeg kjøpte dem fra pyspeed.com, men du kan jo også handle direkte fra vmrwheels.com og. Hvilken størrelse og ET har du kjøpt? Til hvilken bil `? Likte dem meget godt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Februar 14, 2010 Håper å kjøpe tilbake gamlefelgene til bilen, 3-delte OZ 9x17 og 11x17:) Bare spørs om pengene strekker til, hvis ikke blir det noen Porsche Cup felger 9x18 og 11x18 med Toyo R888 som står på bilen nå. A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 14, 2010 brock b1 8.5 og 10x17. Borbet t 9x16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 14, 2010 Nydelige felger det der Tommy! Er det i Gunmetal? VMR er helt rå når det kommer til konkave felger. Fantstisk mange fine felger. RS4 II felgene de produserer er også rå med syk innsving. De er store i Audi sammenheng i USA. Er nok sånn som det ser ut ja.Jeg kjøpte dem fra pyspeed.com, men du kan jo også handle direkte fra vmrwheels.com og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Februar 14, 2010 Eta Beta Turbo. 9x18" og 8.5x18".http://i61.photobucket.com/albums/h63/kimandrb/IMG_0617.jpg Absolutt helt riktig;) Blir splitter nye felger og ny bil i år så gleder meg Rotiform BLQ http://i3.photobucket.com/albums/y70/al3x00/blq/IMG_2917.jpg 8.5 x 19" med ET35 Spenstig felgvalg, må jeg si: ja : En av favorittene i denne tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Februar 14, 2010 Fortsetter neste år med " Herpes".. BBS Rs 280 7,5 x16 et 39 Nankang 165 40 16 8,5 x16 et 32,7 Toyo 195 40 16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Februar 15, 2010 Hvilken størrelse og ET har du kjøpt? Til hvilken bil `? Likte dem meget godt! Jeg har kjøpt 8,5"x19" og ET35, og det er til bilen som er avbildet i avataren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Februar 17, 2010 Blir vell samme en sesong til.. 8,5 x 20 TSW Kyalami Men vurderer noen 9 x 18 bbs lm rep eller noe anet i den dimmen, så hvis noen har noe tøft i den dimmen og vil bytte så kan det vere muligheter for det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Februar 22, 2010 Samme som i `09 men med ny Candyhvit lakk, sorte "speil" og senterkopp + 20/15mm spacere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Februar 22, 2010 Silver Bullet: TSW Snetterton 8*17 ET 35 med gateslicks: På Ingolf blir det nok "ny" variant av fjorårets redneck-felger - Rial 7*15 ET 35 med fersk sommergummi (dim-forslag?) (utseende på bilen kommer også i "ny" variant for året...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Februar 22, 2010 Passaten kommer trolig til å gå denne sesongen på et av disse settene eller alle: 9*16 th-line Porsche D90 7/8*16 TT parabol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Februar 22, 2010 Silver Bullet: TSW Snetterton 8*17 ET 35 med gateslicks: Har du sett felgene i virkeligheten? Er ikke så mye kant som på bildet det Bare et lite tips om det var så mye kant du var ute etter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Februar 22, 2010 Blir nok samme felger i år som i fjor MRR HR3 8,5x20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Februar 22, 2010 Har du sett felgene i virkeligheten? Er ikke så mye kant som på bildet det Bare et lite tips om det var så mye kant du var ute etter:) No prob, felgene er jo bare 8" brede så det er jeg klar over Bredere finnes dessverre ikke i 17" til 5*100. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 22, 2010 No prob, felgene er jo bare 8" brede så det er jeg klar over Bredere finnes dessverre ikke i 17" til 5*100. jepp. er vel grenser for hvor mye dem får til på 8" felger. Her er oversikten som viser at du får 1"kant. http://www.tswalloywheels.com/alloy_wheels_snetterton.php Men er pene felger uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 22, 2010 jepp. er vel grenser for hvor mye dem får til på 8" felger. Her er oversikten som viser at du får 1"kant. http://www.tswalloywheels.com/alloy_wheels_snetterton.php Men er pene felger uansett Takk Får håpe de blir like pene på Corradoen! Back to topic... Marius, de felgene er utrolig flotte!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 26, 2010 Blir slike i år, ettersom de fulgte med på kjøpet av caddyen. Oxigin 8X19" et 50. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mars 1, 2010 Blir enda en sommer med TSW Petrol Octane 8,5X20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mars 1, 2010 Jeg skal kjøre på disse i 19" på min hvite A4 Avant: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...