Anbefalte innlegg

Nokon som veit om bakfanger frå golf 4 sedan passer på bora sedan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det passer ikke. regner med det er vanlig golf du mener når du sier golf sedan ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp vanlig golf eg mente ja, hadde eg skreve berre golf kunne det jo vert stasjonsvogn og,

men nokon som veit om ein får R32 bakfanger til bora sedan? ein får det til stasjonsvogn men den passer vel ikkje på sedan?

helst i glassfiber er ikkje det best?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det siste der en Bora fanger tilpasset G4 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel komplett borafront. Må bytte fanger, lykter, skjermer og panser om du vil gå for det. Men var mest for å vise R fangeren til bora det bildet der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, var det jeg regnet med :P takk! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Japan hadde en R32 utgave av bora, som den fangeren fra tmtuning stammer ifra så det er orginal vw del ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer ikkje golf 4 frontfanger på bora? R line frontfanger e ikke så fin og så kosta litt i da laget!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kosta rundt 9000 me front og bakfanger så det blir litt mykje!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

golf 4 fanger passer ikke på bora uten at du skifter panser, skjermer og lykter også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, er det nokon som har prøvd å sette på golf 4 bakfanger på bora sedan? alt går vel men tar berre litt tid, berre lurte på om det var mykje mod for å få det til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å sette på ein golf fanger på ein bora kostar formykje i forhold til det smaker:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må vel forlenge den på begge sider, justere vinklene på hjørnet, samt tilpasse dem under baklykter og bakluke. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å sette på ein golf fanger på ein bora kostar formykje i forhold til det smaker:)

Ja det trur eg og, men hadde vert litt fett med full r32 styling på bora men får sjå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville gått for r. line bakfangeren i kombinasjon mod r32.

3669660336_5e1df02b63_b.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.