Hva heter bentley-felgene her?

Anbefalte innlegg

Noen ideer? :)

IMG_2229.jpg

4104814373.jpg

Want navn :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Navnet på Bentley felger kommer som oftest fra bil modellen de sto på, og viss Bentley har endret felger i produksjonen så er det flere felger som får samme navn på forumene, men slik eg har forstått det så er dette Continental GT 5 Spokes, kommer bare i 9x19"..

OT: Må være den styggeste panser forlengeren siden 90tallet på den mk5en!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk :D

Og ja, haha.. helt enig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det sånne på deg Hans? :D

Har lurt litt på disse selv faktisk, men jeg har ikke justerbart understell og jeg tror ikke det blir så fint om ikke bilen er veldig senka : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært sykt rått hvertfall :D

Skal holde utkikk, og se om jeg ramler over noe kupp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viss du vill ha kupp så tror eg ebay er din beste venn. Ser på forumene at de blir bare dyrere og dyrere etterhvert som de blir mer og mer populær, på ebay kan du komme over folk som ikke har peil på trender og legger dem ut billig:D :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det jeg også tenker :D

Sykt feite felger hvertfall! Hadde vært rååååått på S3en..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ligger prisene på der da? Har ikke konto der.. Enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de felgene på S3, en ting å si DEILIG ;)

første linken

19" Bentley Continental GT 5 Spokes 5x112 et 41

Genuine Bentley Continental GT 5 Spokes. 19 x 9, ET 41, 5 x 112 PCD. Inc centre caps

and brand new B badges..

These wheels will fit VW Golf Mk5, MK6, VW Passat, VW Eos, VW Sirocco, VW Golf MK4 with adapters, Audi A6, A4, A3 (new shape). and many other cars with adaptors

all 4 wheels are mint with no curbing, marks or scratches..

ready to go straight on a car..

will get pics of actual wheels in the morning

but look like these..

http://i19.photobucket.com/albums/b176/staceybrown/DSCF0405.jpg

Price: £1000

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DO IT!! : smil : Tror disse hadde blitt rå på bilen din;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kule felger!

Men Hans... Bare litt erfaring med 9x19" på S3... For å kjøre LAVT med de felga der, så MÅ du valse! ET41 kan du bare glemme å få på pga at du vil treffe fjærbeinet fremme.

Mine 9x19" har ET30 og jeg MÅ ha 3-5mm spacer på fremme for å gå klar av fjærbeinet. (Med 5mm spacer så minsker jeg jo ET med 5, så faktisk ET blir jo 25 her...) Kjører med 10mm spacer bak for å få felgen i kant med hjulbuen, kunne sikkert hatt 15mm også.

Håper jeg ikke har misforstått innpress nå, at det virker omvendt med spacer, altså at jeg øker ET? Hehe :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kule felger!

Men Hans... Bare litt erfaring med 9x19" på S3... For å kjøre LAVT med de felga der, så MÅ du valse! ET41 kan du bare glemme å få på pga at du vil treffe fjærbeinet fremme.

Mine 9x19" har ET30 og jeg MÅ ha 3-5mm spacer på fremme for å gå klar av fjærbeinet. (Med 5mm spacer så minsker jeg jo ET med 5, så faktisk ET blir jo 25 her...) Kjører med 10mm spacer bak for å få felgen i kant med hjulbuen, kunne sikkert hatt 15mm også.

Håper jeg ikke har misforstått innpress nå, at det virker omvendt med spacer, altså at jeg øker ET? Hehe :o

Spacer/adapter må til uansett da disse er 5x112

Picture012.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer, det la jeg ikke merke til... Ingen tvil om at de der felgene passet i alle fall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bentley felger er HOT as HELL!

Do it!!!!

:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.