Noen som kunne laget koblingskjema. Tiden strekker ikke til...

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skulle gjerne hatt noen til å lage koblingskjema til meg. Det skal ikke være særs komlisert eller tidkrevende, men tiden strekker rett og slett ikke til og det er altfor mye å gjøre...

Jeg har en Audi 80 b3 (s2) Alt elektrisk er fjernet og det er lagt nye kabler til lys... Det blir kun montert en sikringskinne inni bilen samt en plate for festing av releer...

Jeg beholder original rattstamme med lysbryter, blinklysbryter og vinduspusser/spyler hendler... Så på disse hendlene har jeg beholdt en ca 10cm kabelstusser + pluss alt av releer er tatt vare på.

Jeg trenger oversikt over hvilke pinner på hendelene som går til hva ??? Og koblingskjema til oppkobling av lys, blink lys, nødblink og vinduspussere/spyler ink releer og hva som skal ha sikringer og hvor .

Takker så mye for hjelpen til den som skulle finne på å kunne lage disse skjemaene til meg!!!

Mvh.

Lasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.