#1 Skrevet Februar 11, 2010 Hei, jeg holdt på å montere motorvarmer i min A4 B6 her en kveld. Med bare noe mindre prakk, så gikk det stort sett greit å installere slangevarmeren. Problemet startet da jeg skulle tre kabelen til kupevarmeren. Startet med å demontere hanskerommet, også tenkte jeg at det lureste var å gå med kabelen i en ledig muffe ved batteriet, på passasjer siden. Men der tok jeg skammelig feil. Bak muffen var det nemmelig et lag med isolasjon og blekk, prøvde å borre meg igjennom, men var fint lite med plass ved siden av batteriet. Det hjalp heller ikke at kanalen til varmeapparatet kom rett på andre siden. Så jeg måtte gi opp, uten noen tegn til å komme igjennom. Har ikke lyst til å demontere kupeviften og kanalen for det så ut som mye arbeid. Men er det noen som vet hvor det er lettest og føre igjennom denne kabelen, uten at det blir en jalla løsning??? Hjelp…. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2010 Vet ikke om det er mye til hjelp, men jeg brukte denne guiden på min A4 B5: http://www.defa.com/wup_files/59.pdf . Jeg trakk ledningen der det skulle ha vært AC ledninger og dette gikk som smurt. Satte det inn i en annen A4 B5 med AC, og trakk den gjennom samme sted der det var gjennomgang til AC rør. (Slapp å skjære). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2010 trakk min ledning i det hullet du prøver å ta den gjennom på min gammle a4 B6 Det gikk, men trangt som faen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2010 På min B6 går kupevarmerkabelen der Kristian nevner, sammen med rørene til AC. Er en rimelig stor mansjett der, bare husk å tette godt rundt med noe sica eller annet lurium 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...