Brukte kammer til 2.5tdi liggende?

Anbefalte innlegg

Det er som topic seie.

Ein som eg kjenner har kjørt i stykker motoren og har ikkje råd til å kjøpe nye kammer:tilber:

Han lurer derfor på om eg klarer å skaffe nokon brukte kammer, og vippearmer.

Er det nokon som har dette etter skifte av kammer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvem skal gjøre jobben? Kan ikke skjønne at noen vil finne på å sette på brukte kammer og annen innmat i en 2,5tdi...blir som å pisse i buksa osv... Husk at jobben koster normalt minst like mye eller mer enn delene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter rådene over her.

Men om det likevel er aktuelt å montere et brukt sett så det er sannsynlig at jeg har et brukbart sett fra en motor som er åpnet av andre grunner enn slitasje på kammene. Kan sjekke på fredag keld evt lørdagen.

Og hvis den er registerhavarert så har jeg også hel motor med brukbare kammer. Det blir muligens nesten like rimelig, da det trengs relativt mye dyre deler for å overhale toppene på disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hjelpe deg med brukte kammer, ble byttet i Tyskland i tilfelle..... for et par år siden. Bilen/motoren gikk egentlig uten noen problemer, men det begynte jo å dukke opp en del skrekkhistorier.

Ser egentlig ikke så ille ut. stod i en 2,5 180 hk 2003 allroad. Bilen/motoren hadde gått 114.000 km.

Har dem liggendes som bevis i tilfelle jeg skulle selge bilen, noe jeg egentlig ikke tror blir noe av i de nærmeste årene likevel.

Kan sende noen bilder om du vil. Send PM om du har noe interresse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suverent.

Veit at det selfølgelig bør settes i nye. Han gjere jobben sjølv.

Send meg pm om dokke finner ut at dokke kan levere fra dokke dette og kom med ein pris så skal eg overrekke dette

til han som trenger det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.