Emblemfri grill passat 3bg

Anbefalte innlegg

Jeg skal gå til innkjøp av en ny emblemfri grill (svart) hvor det går ann å sette på den nederste chrome lista fra original grillen. noen som vet hvilken grill dette går på? hadde en FK grill, men der gikk det ikke ann å skifte den nederste lista, siden den var helstøpt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne grillen du tenker på er den gamle mattig grillen. disse har sluttet å produsere denne så du må alternativt lage noe selv.

ser jom har en hvor også rillene er chrome. men, dette går evt ann å lakkere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

grill er funnet og bestilt så nå kan denne slettes!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også lyst på den grillen hvor jeg kan feste den nedeste chromelista. Har du fått tak i en sånn, Emil? Evt. hvor? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen den var dyr. Jeg betalte 399kr for en helt sort grill fra Realcar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, men forsikringsselskapet betaler:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det jo ikke noe stress :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men stusset litt av at det stod mattsort metall pulverlakkert???? Disse som er like org. er som regel i plast da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men stusset litt av at det stod mattsort metall pulverlakkert???? Disse som er like org. er som regel i plast da.

Hvis du ser på en original grill er den svart med "metallic" effekt. Denne grillen skal være lik den originale i finnish:) altså ikke helt svart, men med litt metallic i seg. vet ikke hvordan dette blir seendes ut, men morsomt å prøve.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.