#1 Skrevet Februar 11, 2010 Jeg skal gå til innkjøp av en ny emblemfri grill (svart) hvor det går ann å sette på den nederste chrome lista fra original grillen. noen som vet hvilken grill dette går på? hadde en FK grill, men der gikk det ikke ann å skifte den nederste lista, siden den var helstøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2010 denne grillen du tenker på er den gamle mattig grillen. disse har sluttet å produsere denne så du må alternativt lage noe selv. ser jom har en hvor også rillene er chrome. men, dette går evt ann å lakkere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2010 grill er funnet og bestilt så nå kan denne slettes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2010 hvordan ble det emil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2010 Jeg har også lyst på den grillen hvor jeg kan feste den nedeste chromelista. Har du fått tak i en sånn, Emil? Evt. hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2010 Jeg kjøpte denne fra BS: http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=JE3BG01%20&vg=&vgpath= er ikke no bilde, men den er lik original grillen i finnish bere uten emblem og chrome. synes egentlig min blir finest med svart grill siden det ikke er no chrome i grillene nede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2010 Fy faen den var dyr. Jeg betalte 399kr for en helt sort grill fra Realcar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2010 ja, men forsikringsselskapet betaler:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2010 Da er det jo ikke noe stress 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 12, 2010 Men stusset litt av at det stod mattsort metall pulverlakkert???? Disse som er like org. er som regel i plast da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 13, 2010 Men stusset litt av at det stod mattsort metall pulverlakkert???? Disse som er like org. er som regel i plast da. Hvis du ser på en original grill er den svart med "metallic" effekt. Denne grillen skal være lik den originale i finnish:) altså ikke helt svart, men med litt metallic i seg. vet ikke hvordan dette blir seendes ut, men morsomt å prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...