#1 Skrevet Februar 11, 2010 Hallo folkens. Har en 10x20" felg med en liten bulk i ytre felgkant som jeg skulle ha rettet... (felgkanten er chrome) Har noen ett sted å anbefale som utfører sånt? (helst i nærheten av Hamar) Mvh Øivind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=87220&highlight=retting+felger kanskje du finner noen her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2010 Takker for den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2010 jeg rettet mine på vianor midtstranda i fjor vinter, den blei da helt rett hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2010 Ivar Andrå på Ilseng driv vel å med detta der så du kunne jo ha hørt med han da eventuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...