Anbefalte innlegg

Ja da har jeg fått problemer med lysene på bilen.

Problemet er som følger:

Jeg har ikke parklys, baklys, innstrument lys og jeg får ikke slått på grøftelysene eller tåkebaklysene.

Har sjekket alle sikringene og disse er i orden.

Tenkte da at det måtte være lysbryteren, men ble ikke noe bedre etter at jeg byttet den!

Hva gjør jeg nå?

Edit: Er en Avant

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå sjekker du belgen mellom bagasjelokk og karosseri, vedder en marsipan på at det er brudd her med tilhørende snåle feil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå sjekker du belgen mellom bagasjelokk og karosseri, vedder en marsipan på at det er brudd her med tilhørende snåle feil :)

Ser etter at jeg har søkt litt at dette kan være et problem... stikker ut å sjekker litt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var feilen funnet og rettet:)

En løs jordingsledning på venstre baklykt som nå er på plass igjen:)

Kan vel legge til at det var en ekte jallamekk fra forrige eier som er årsaken til den løse ledningen!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått samme feil jeg også. ingen Sikringer eller releer som er gåene. Men jeg har ingen løse jordingsledninger. Og ingen brudd på noen ledninger inne den belgen. Trur kanskje det kan være brytern hos meg. Har du en extra liggede?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en ekstra ja, men den er ikke helt frisk den heller.

Tror nok det beste er og få tak i en annen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du delenr på denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.