#1 Skrevet Februar 11, 2010 Hei jeg lurer på hva for noe mer jeg må gjøre for og få av clutchuset enn å ta av flensene til drivakslene og løsne alle boltene som hører med? Jeg har fått en ca. cm åpning men det virker som noe av giringsmekanismen holder imot det ene drevet... Noen triks? Mvh Daniel bilde jeg hadde er for stort til å legges til... Det ser ut som en vinkel som holder under et drev.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2010 Hei jeg lurer på hva for noe mer jeg må gjøre for og få av clutchuset enn å ta av flensene til drivakslene og løsne alle boltene som hører med? Jeg har fått en ca. cm åpning men det virker som noe av giringsmekanismen holder imot det ene drevet... Noen triks? Mvh Daniel bilde jeg hadde er for stort til å legges til... Det ser ut som en vinkel som holder under et drev.. skru av alle skruer , drivaksler fra flensene. da er/skal det bare være å ta den rett ut. Gjorde nettopp en slik jobb på min vr6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2010 skru av alle skruer , drivaksler fra flensene. da er/skal det bare være å ta den rett ut. Gjorde nettopp en slik jobb på min vr6. hadde ikke du noen problemer med at den braketten hang igjen mot drevet? andre som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2010 Hei Daniel, regner med det var deg jeg snakket med på jobb i går på Nordlie Auto? Glenn Ove bør vel kunne svare deg på det meste i denne tråden, da han som sagt akk har gjort det samme. Ang bilder, så lag deg en konto på http://www.photobucket.com så får du ut bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2010 Hei Daniel, regner med det var deg jeg snakket med på jobb i går på Nordlie Auto? Glenn Ove bør vel kunne svare deg på det meste i denne tråden, da han som sagt akk har gjort det samme. Ang bilder, så lag deg en konto på http://www.photobucket.com så får du ut bildene Stemmer det Det var meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2010 trenger ikke ta av flensene for å få av kassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2010 Går det an å bruke en VR6 syncro girkasse på en forhjuls golf? Går det ann å bygge om en FWD golf til 4WD golf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2010 (endret) Henger kassa igjen,så er det sikkert en torx skrue du har glemt.. Prøv å løsne den som ligger nedi den gropa på topp av kassa,lett å overse..Og har du forresten dradd ut disse fire tappene som holder skiftegaflene på over og undersiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 13, 2010 Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...