#1 Skrevet Februar 12, 2010 Vurderer å kjøpe meg ny bil, 2006 A4 S-line, men det er kun en ting som drar ned, den har treinteriør: Går det ann å bytte dette greit? Noen som vet pris? Synes alu eller pianolakk er mye penere... Ser i forumet at flere har byttet på eldre audier og passater, t.o.m. lakkert listene. Ser heller for meg å kjøpe orginalt, om ikke det er alt for dyrt da... Håper noen andre også har tenkt denne tanken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2010 Dette er enkelt og bytte,de fleste listene sitter bare klikket på plass. Her har du en How-to: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/suedetrim.html Jeg byttet ut Pianolakk lister til S-Line alu lister,mener det kom på 5-6K høs Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2010 ikke no problem å levere de listene til en lakkerer å få de lakkert. Koster ikke mange kronene det hvis du demonterer selv Da kan du jo få den fargen du vil ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2010 Det høres jo supert ut! Da er det ingen grunn til å ikke kjøpe bilen... Hva tror dere om å evt lakkere de i samme som bilens farge? (Lavagrå) Hvordan er det å demontere dekselet rundt girstanga og askebegeret, er dette like greit som listene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2010 er det samme system på allroad? har en 2001mod.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2010 å demontere tenkte jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2010 dekselet rundt girstanga er bare å dra rett opp- det er bare trykket på plass- jeg tar det opp nesten hver gang jeg støvsuger bilen for det legger seg fort smuler rundt kanten der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2010 Okei.. en den som er oppe på dash'en? er den også bare klipsa fast? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...