#1 Skrevet Februar 12, 2010 Som topip sier, klarer ikke bestemme meg for hvilken felg jeg skal velge. Har nesten bestemt meg for BBS LM replika felger fra Sharif. Er disse av god kvalitet? Er vel interaction som produserer disse. Så var det til valget da... Har ikke bestemt meg for 18" eller 19" enda, vil at det skal se bra ut og være komfortabelt samtidig... I 18" finnes disse i 8x18 et35 og 9x18 et38. I 19" finnes disse i 8,5x19 et35 og 9,5x19 et35 Hvilken dekkdim anbefaler dere? Men, disse leveres i vanlig alu finish og mørk blank... Hva blir penest?? Bilen er Reflexsølv av farge. Skal senkes med justerbart til sommeren... Hva mener folket? Klarer ikke bli enig med meg selv!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2010 Som topip sier, klarer ikke bestemme meg for hvilken felg jeg skal velge. Har nesten bestemt meg for BBS LM replika felger fra Sharif. Er disse av god kvalitet? Er vel interaction som produserer disse. Så var det til valget da... Har ikke bestemt meg for 18" eller 19" enda, vil at det skal se bra ut og være komfortabelt samtidig... I 18" finnes disse i 8x18 et35 og 9x18 et38. I 19" finnes disse i 8,5x19 et35 og 9,5x19 et35 Hvilken dekkdim anbefaler dere? Men, disse leveres i vanlig alu finish og mørk blank... Hva blir penest?? Bilen er Reflexsølv av farge. Skal senkes med justerbart til sommeren... Hva mener folket? Klarer ikke bli enig med meg selv!! heisann,jeg har et sett bbs lm kopi felger og de er kjørt med i ca 100 mil.og er i sølv vurderer nye felger så det er kanskje intresannt å selge de.legger ved et bilde av bilen med de på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2010 heisann,jeg har et sett bbs lm kopi felger og de er kjørt med i ca 100 mil.og er i sølv vurderer nye felger så det er kanskje intresannt å selge de.legger ved et bilde av bilen med de på. Hei... Hvilken dimensjon er disse? Tilstand på dekk/felg? Dekk? Pris? Kan jo være av interesse... Pen bil du har! Hvor er den takvingen kjøpt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2010 Send gjerne PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2010 Hei...Hvilken dimensjon er disse? Tilstand på dekk/felg? Dekk? Pris? Kan jo være av interesse... Pen bil du har! Hvor er den takvingen kjøpt? takk for det,men bilen er desverre kondemnert: gråter : takvingen er av type caractere og er kjøpt hos nbs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2010 takk for det,men bilen er desverre kondemnert: gråter :takvingen er av type caractere og er kjøpt hos nbs. Ok, er på utkikk etter takvinge... Utrolig synd med passaten din, peneste jeg har sett! kondolerer!! Tilbake til felgene, skulle du selge? Har bestemt meg for slike, er interessert... Pris? Dim på felg\dekk? Tilstand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...